ورزشی
فوتبالی
۱۴۰۰/۰۵/۳۱ ۱۶:۳۰:۵۶
رفتاری که باعث دلخوری دانشگر از باشگاه استقلال شد
رفتاری که باعث دلخوری دانشگر از باشگاه استقلال شد
محمد دانشگر به دلیل دلخوری از رفتار باشگاه استقلال امروز قراردادش را یکطرفه فسخ کرد.
فوتبالی

به گزارش فوتبالی، محمد دانشگر که امروز برای مذاکره با مدیران استقلال طبق قرار قبلی راهی این باشگاه شده بود بدون مذاکره و صحبت با آنها باشگاه را ترک کرد و بلافاصله با حضور در فدراسیون فوتبال قراردادش را به صورت یکطرفه با آبی ها فسخ کرد. در این میان اخباری هم درباره حضور مدیربرنامه های دانشگر در باشگاه پرسپولیس منتشر شد که به شائبه های حضور دانشگر در پرسپولیس دامن زد.
ماجرای دلخوری دانشگر از مدیران استقلال چه بود؟
ظاهرا زمانی که محمد دانشگر طبق قرار قبلی که با مدیران باشگاه استقلال داشته وارد این باشگاه شده، به دلیل شلوغی و حضور بازیکنان جدیدی که قصد داشتند با استقلال قرارداد امضا کنند، به او گفته شده که منتظر بماند تا کار قرارداد بازیکنان جدید به اتمام برسد و سپس نوبت به او برسد. محمد دانشگر هم در اعتراض به این رفتار عنوان کرده که من بازیکن استقلال هستم و کسوتی دارم و بهتر است تکلیف من زودتر مشخص شود و نباید در صف انتظار بازیکنان جدید بمانم و زمانی که با پاسخ خاصی مواجه نشده، باشگاه استقلال را ترک کرده و به فدراسیون فوتبال رفته که در ادامه قراردادش را به صورت یکطرفه فسخ کرده است. نکته جالب این است که دانشگر بلافاصله بعد از فسخ عازم برازجان شده تا به دیدار خانواده اش برود.
حضور مدیربرنامه های دانشگر در پرسپولیس؟
اما در این میان اخباری مبنی بر حضور مدیربرنامه های محمد دانشگر در باشگاه پرسپولیس منتشر شد و حتی برخی در فضای مجازی از توافق طرفین خبر دادند اما طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی که از صبح مقابل باشگاه پرسپولیس حضور دارد، مدیر برنامه های محمد دانشگر وارد ساختمان این باشگاه نشده و به نظر می رسد خبر حضور امروز این شخص در باشگاه پرسپولیس درست نباشد هرچند شاید این مذاکرات به صورت تلفنی انجام گرفته باشد و به همین دلیل فوتبالی فقط مشاهدات خبرنگار خود را منعکس می کند.
به هر صورت وضعیت محمد دانشگر و باشگاه استقلال با فسخ یکطرفه این بازیکن کمی پیچیده شده اما به نظر می رسد که در روزهای آینده باشگاه استقلال مذاکرات جدیدی را با این مدافع انجام خواهد داد که باید منتظر ماند و دید بالاخره وضعیت دانشگر و تیم آینده او چه خواهد شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما