بین الملل
ایسنا
۱۴۰۰/۱۲/۰۲ ۱۰:۲۵:۲۸
جزئیات عملیات انصارالله در شهر استراتژیک "الحرض"؛ کشته و زخمی شدن ۵۸۰ مزدور ائتلاف
جزئیات عملیات انصارالله در شهر استراتژیک "الحرض"؛ کشته و زخمی شدن ۵۸۰ مزدور ائتلاف
انصارالله یمن ضمن انتشار تصاویری از نبردها در در شهر راهبردی حرض از کشته و مجروح شدن بیش از ۵۸۰ تن از نیروهای دولت مستعفی و هم‌پیمانان سودانی آن در درگیری با ارتش یمن خبر داد.
ایسنا

به گزارش شبکه المسیره، انصارالله یمن پس از انتشار تصاویری از عملیات نیروهای مسلح این کشور در شهر راهبردی حرض ویدئویی را از این درگیری‌ها منتشر و به جزئیات بیشتری از درگیری‌ها در این شهر اشاره کرد.
المسیره با انتشار این ویدئو گزارش داد که این صحنه‌ها بیانگر دفع پیشروی گسترده نیروهای دشمن (دولت مستعفی و ائتلاف متجاوز عربی) توسط نیروهای ارتش یمن در محور حرض در استان حجه و انجام عملیات متقابل برای بازپسگیری مواضع گسترده است.
در این گزارش آمده است که ویدئو منتشر شده نشان دهنده توانایی انصارالله در مقابله با نیروهای دشمن و وارد کردن تلفات و خسارت سنگین به تجهیزات آنها است.
طبق این گزارش، طی درگیری ها در حرض بیش از ۵۸۰ تن از نیروهای دولت مستعفی و گروه‌های حامی آن کشته و مجروح شدند.
المسیره همچنین اعلام کرد که شماری از نیروهای ارتش عربستان سعودی و مزدوران سودانی نیز در میان افراد کشته و مجروح شده هستند.
طبق این گزارش، در درگیریهای حرض بیش از ۴۰ خودروی نظامی و زرهی از جمله یک دستگاه خودروی ارتباطی و یک دستگاه مین روب ائتلاف متجاوز عربی به سرکردگی عربستان سعودی و امارات و دولت مستعفی یمن منهدم شد.
المسیره در ادامه آورده است: همچنین بیش از ۶۰ فروند موشک کاتیوشا و یک راکت‌انداز منهدم و یک فروند جنگنده جاسوسی «CH۴» ساخت چین و یک هواپیمای جاسوسی کوچک سرنگون شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما