ورزشی
ایرنا
۱۴۰۱/۰۴/۰۱ ۱۳:۵۹:۲۱
پاسخ منفی کی‌روش به مصر؛ «دنبال تجربه جدید هستم»
پاسخ منفی کی‌روش به مصر؛ «دنبال تجربه جدید هستم»
سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران حاضر نشد برای دومین‌بار هدایت تیم ملی مصر را برعهده بگیرد.
ایرنا

 

«کارلوس کی‌روش» در سال ۲۰۲۱ هدایت تیم ملی مصر را برعهده گرفت اما پس از اینکه در فینال جام ملت‌های آسیا و رقابت‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، ۲ بار پیاپی مقابل سنگال شکست خورد، از سمت خود کنار رفت.
کی‌روش در ماه‌های اخیر بیکار بوده ولی خبرها از پیشنهاد جدی فدراسیون فوتبال مصر برای بازگشت او به تیم ملی این کشور حکایت داشت. حتی رسانه‌های مصری خبر دادند که وزیر ورزش و جوانان این کشور هم برای راضی‌کردن کی‌روش با او تماس تلفنی گرفته است.
از سوی دیگر پس از شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل الجزایر در یک دیدار تدارکاتی، شایعاتی درباره احتمال برکناری «دراگان اسکوچیچ» از سرمربیگری تیم ملی و سپردن سکان هدایت تیم به کی‌روش مطرح شد. کی‌روش در سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ سرمربی تیم ملی ایران بود و در این مدت این تیم را به جام‌های جهانی برزیل و روسیه رساند.
امروز رسانه‌های مصری به نقل از «محمد شبانه» خبرنگار نزدیک به کی‌روش خبر دادند که این مربی پرتغالی پیشنهاد تیم ملی مصر را رد کرده است. به‌گفته این خبرنگار مصری، کی‌روش گفته که قصد خداحافظی از دنیای مربیگری را ندارد ولی می‌خواهد تجربه جدیدی داشته باشد.
هفته گذشته چند نفر از خبرنگاران و نزدیکان کی‌روش مدعی شده بودند که او به نشستن روی نیمکت یکی از تیم‌های آسیایی حاضر در جام جهانی نزدیک است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما