ورزشی
ایسنا
۱۴۰۰/۱۲/۰۴ ۱۱:۲۹:۵۰
اجازه ۸ تغییر در فهرست اولیه لیگ قهرمانان آسیا
اجازه ۸ تغییر در فهرست اولیه لیگ قهرمانان آسیا
طبق اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا در فصل پیش رو می توانند ۸ تغییر را در فهرست اولیه خود که به AFC اعلام شده به وجود آورند.
ایسنا


به نقل از الاقتصادیه، کنفدراسیون فوتبال آسیا به تیم های حاضر در فصل پیش روی لیگ قهرمانان آسیا اعلام کرده است که فهرست اولیه خود را چنانچه در مرحله پلی آف حضور دارند ۱۵ روز قبل از بازی نخست و چنانچه در مرحله گروهی حضور دارند یک ماه قبل از بازی نخست به AFC اعلام کنند.
طبق اعلام AFC هر تیمی می توانند حداقل ۱۸ بازیکن و حداکثر ۳۵ بازیکن را در فهرست خود قرار دهد این درحالی است که آنها قبل از آغاز نخستین بازی خود می توانند ۸ بازیکن را به هر دلیلی تغییر دهند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین اعلام کرده است که تیم ها می توانند از شماره یک تا ۹۹ را به بازیکنان خود بدهند به طوریکه شماره یک برای دروازه بان است و نباید شماره ها در طول رقابت ها تغییر کند.
طبق اعلام AFC تیم ها می توانند ۱۱ مسئول اداری، فنی و پزشک و همچنین ۹ آنالیزور در اختیار داشته باشند البته باید همه آنها از AFC مجوز دریافت کرده باشند و باشگاه ها موظف هستند که هزینه های آنها را پرداخت کنند.
کنفدراسیون فوتبال آسیا به باشگاه ها هشدار داده است که باید هر مسئولی که در اتوبوس تیم و یا محل سکونت و یا تمرین حضور دارد مجوز لازم را داشته باشد در غیر این صورت جریمه سنگینی برای آن باشگاه در نظر گرفته خواهد شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما