ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ۱۲:۴۹:۳۸
کامنت جنجال برانگیز درباره هواداران ایرانی سامان قدوس!
کامنت جنجال برانگیز درباره هواداران ایرانی سامان قدوس!
پست اینستاگرامی باشگاه برنتفورد درباره بازیکن ایرانی‌اش، کامنتهای جالبی داشته است.
آخرین خبر

باشگاه برنتفورد در صفحه اینستاگرامش کلیپی چند ثانیه از مهارت کار با توپ سامان قدوس منتشر کرده و سامی نشان داده که می‌تواند در بخش فری استایل هم حرفهای زیادی برای گفتن داشته باشد.
طبق معمول، اکثر کامنتها معروف به طرفداران ایرانی سامان است که تا توانسته‌اند از بازیکن تیم ملی تعریف کرده‌اند و البته ازسرمربی برنتفورد گلایه کرده‌اند که چرا به اندازه کافی به سامان بازی نمی‌دهد و لیاقت قدوس، حضور در ترکیب اصلی تیمش است نه اینکه به عنوان بازیکن تعویضی وارد میدان شود.
یکی از عجیب‌ترین و البته جنجالی‌ترین کامنتها زیر این پست، مربوط به کاربری است که مدعی شده که ادمین اینستاگرام برنتفورد، این کلیپ را فقط به خاطر آرام کردن طرفداران ایرانی او گذاشته! 

این موضوع از دید کاربران ایرانی اینستاگرام برنتفورد، اصلا معنای خوبی نداشته است. این کاربر هم در واکنش به انتقاد هواداران ایرانی از کامنتش، مدعی شده که اصلا قصد توهین به قدوس و طرفدارانش نداشته و فقط هدفش این بوده که بگوید باشگاه برنتفورد از هر بازیکنی بزرگتر است حالا می‌خواهد این بازیکن قدوس باشد یا کریستین اریکسن سرشناس که به تازگی با برنتفورد قرارداد امضا کرده است!

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما