بین الملل
ایسنا
۱۴۰۱/۰۲/۰۱ ۱۱:۴۰:۱۴
پکن: آماده همکاری با روسیه برای تضمین صلح جهانی هستیم
پکن: آماده همکاری با روسیه برای تضمین صلح جهانی هستیم
به گزارش الجزیره، «ژانگ هانهویی»، سفیر چین در روسیه تاکید کرد که درخواست برای کالاهای روسی در چین در حال افزایش است و چین آماده است تا "عرضه بی‌وقفه محصولات روسیه" را به بازار خود تضمین کند.
ایسنا

وی در نشست گروه پارلمانی مربوط به روابط چین در دومای روسیه عنوان داشت: «درخواست برای کالاهای روسی در کشور ما (چین) در حال افزایش است؛ بنابراین کشور ما درخصوص تضمین عرضه بی‌وقفه محصولات روسیه به بازار چین اعلام آمادگی می‌کند.»

ژانگ همچنین خاطرنشان کرد که در بحبوحه تلاش‌های غرب برای "منزوی کردن" روسیه، سفارت چین آماده است تا روابط تجاری خود را با این کشور گسترش دهد.

وی با اشاره به اینکه تجارت و مارکت چین "عظیم و بزرگ" است، افزود: مایلم این نکته را ذکر کنم که سفارت ما آماده است تا هر نوع کمکی را به روسیه و کارآفرینان این کشور ارائه دهد.

این مقام چینی عنوان داشت: "روسیه یک قدرت بزرگ و بازیگر اصلی در سیاست جهانی بوده و خواهد بود. هرگونه تلاش برای به حاشیه راندن روسیه محقق نخواهد شد. ما آماده ایم با مسکوبرای حفظ صلح جهانی، تضمین عدالت و شکل دادن به جهانی چندقطبی تلاش کنیم تا فرزندان ما بتوانند با افتخار و عزت زندگی کنند."

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما