سیاسی
فارس
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ ۱۳:۵۷:۲۵
گانتز: صدور بيانيه کافي نيست؛ ايران را تحريم کنيد
گانتز: صدور بيانيه کافي نيست؛ ايران را تحريم کنيد
وزير جنگ رژيم صهيونيستي مدعي شد قدرت‌هاي جهاني که به دنبال تجديد گفت‌وگوهاي هسته‌اي با ايران هستند بايد عليه آن تحريم اعمال کنند تا اين کشور را به سمت رسيدن به توافق سوق دهند.
فارس

به گزارش «بلومبرگ»، «بني گانتز» وزير جنگ رژيم صهيونيستي در کنفرانسي در تل‌آويو مدعي شد «زمان عمل فرا رسيده» و در ادامه از اعضاي برجام خواست تا تحريم‌ها را اعمال کنند و افزود «بيانيه‌هاي مشترک کافي نيست.»

کابينه جديد رژيم صهيونيستي از زمان آغاز به کار، تلاش خود را به کار گرفته تا با فرستادن مقام‌هاي رژيم صهيونيستي به ايالات متحده و ديدار با مقام‌هاي آمريکايي و کشورهاي امضاکننده برجام، از احياي توافق هسته‌اي ايران جلوگيري کند.

«نفتالي بنت» نخست‌وزير رژيم صهيونيستي اخيراً در سخنراني ويدئو کنفرانسي در جمع سران تعدادي از لابي‌هاي رژيم صهيونيستي در آمريکا از تشکيل يک تيم مشترک با واشنگتن براي مقابله با ايران خبر داد.

طبق گزارش روزنامه «تايمز اسرائيل»  نفتالي بنت در اين نشست اعلام کرد، در ديدار با بايدن به او يک طرح «چهار ستوني» (چهار محوري) براي «توقف غني‌سازي اورانيوم توسط ايران، سلاح سازي از آن، توقف برنامه موشکي بالستيک ايران و تجاوزگري منطقه‌اي آن» ارائه داد.

نخست‌وزير رژيم صهيونيستي در اين نشست هم تکرار کرد که مخالف برجام است اما اين را هم به رسميت مي‌شناسد که دولت آمريکا در قبال اين توافق چه موضعي دارد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما