ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۰/۱۱/۲۶ ۱۷:۲۰:۴۴
حادثه ناگوار در فوتبال اسپانیا: مرگ به علت سقوط نورافکن
حادثه ناگوار در فوتبال اسپانیا: مرگ به علت سقوط نورافکن
فوتبال اسپانیا به سوگ فرو رفت چرا که یک هوادار به خاطر سقوط نورافکن ورزشگاه جانش را از دست داد.
آخرین خبر

بازی لیگ دسته پنجم اسپانیا میان لننسه و لئالتاد  در دقیقه 80 متوقف شد چرا که نورافکن ورزشگاه سه هزار نفری  سقوط کرد. خوزه مانوئل فرناندز سوارز 66 ساله که یکی از تماشاگران بازی بود، به علت صدمات شدید ناشی از سقوط نورافکن خود را از دست داد و تلاش ها برای زنده ماندنش نتیجه نداد. یک هوادار دیگر به علت مصدومیت از ناحیه سر بستری شده هر چند که خبر جدیدی در مورد شرایط وی اعلام نشده است. 
دو بازیکن، یک پزشک و یک پرستار که در بازی حضور داشتند، سخت تلاش کردند تا این فرد را نجات بدهند. شاهدان می گویند که نورافکن که صد متر ارتفاع داشته ناگهان کاملا خم شده و سقوط کرده است و باعث این حادثه تراژیک شده است.
باشگاه لننسه اعلام کرده است که تحقیقات خود را در مورد این حادثه آغاز کرده است.  گفته می شود که در این زمان باد شدیدی وزیده و یک تابلوی تبلیغاتی به نورافکن برخورد کرده و باعث سقوط آن شده است.  باشگاه لننسه در مورد قربانیان حادثه نوشته است:" بقیه مسائل اهمیتی ندارند. فقط جان آنها مهم است. به خاطر این اتفاق ناگوار در استادیوم خود به حدی سوگوار هستیم که نمی توانیم کاری به جز تسلیت به خانواده های آنها داشته باشیم."

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما