سیاسی
ایرنا
۱۴۰۱/۰۷/۰۲ ۱۱:۴۳:۰۶
رئیس‌جمهور بر ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور تأکید کرد
رئیس‌جمهور بر ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور تأکید کرد
رئیس‌جمهور در گفتگو با خانواده شهید دوست‌محمدی با تأکید بر ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور، گفت: حضور غیرت‌مندانه شهید دوست محمدی در صحنه دفاع از امنیت، نماد زمان‌شناسی، ولایت‌مداری و میهن‌دوستی این شهید بود.
ایرنا

سید ابراهیم رئیسی روز شنبه پس از بازگشت از نیویورک در تماس تلفنی با خانواده شهید دوست‌محمدی، ضمن ابراز مراتب تسلیت خود در خصوص این واقعه دلخراش و دلجویی از خانواده این شهید بزرگوار، بر پیگیری و برخورد قاطعانه با مسببین شهادت وی تأکید کرد.

رئیس جمهور با تاکید بر ضرورت تفکیک میان اعتراض و اخلال در نظم و امنیت عمومی، بروز وقایعی از جنس آنچه به شهادت شهید دوست‌محمدی انجامیده است را آشوبگری و شرارت خواند و ضرورت برخورد قاطع با معارضان امنیت و آرامش کشور و مردم را به دستگاه‌های مسئول متذکر شد.

رئیسی حضور غیرت‌مندانه شهید دوست‌محمدی در صحنه دفاع از امنیت را نماد زمان‌شناسی، ولایت‌مداری و میهن‌دوستی این شهید برشمرد و گفت: امنیت ایران اسلامی و ملت شریف ایران، مرهون مجاهدت و خون هزاران شهید همچون شهید دوست‌محمدی است و دولت و ملت ایران با جان و دل قدر این امنیت و همه مدافعان و مجاهدان این عرصه را می‌دانند.

شهید محمدرسول دوست‌محمدی از یکی از شهیدان امنیت و رزمندگان مدافع حرم در مشهد مقدس بود که شامگاه چهارشنبه سی ام شهریور ماه در جریان آشوب‌های چند روز گذشته در این شهر، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما