ورزشی
فوتبالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۸ ۱۱:۵۵:۲۴
وقتی مربی پورتو به دنبال پیراهن طارمی بود
وقتی مربی پورتو به دنبال پیراهن طارمی بود
برای اینکه متوجه میزان محبوبیت مهدی طارمی در بین هواداران پورتو شوید، حتما این مصاحبه را بخوانید.
فوتبالی

مهاجم پورتو که این روزها خبرهایی درباره علاقه میلان به جذب او منتشر شده، چهره فوق‌العاده محبوبی در بین هواداران تیمش محسوب می‌شود که البته اتفاقی کاملا طبیعی است چرا که طارمی یک بازیکن بسیار کلیدی در ترکیب تیمش است که هم در گلزنی تبحر دارد هم در گلسازی.
سمیرا ایمانی مربی تیم والیبال پورتو در بخشی از گفت و گویش با روزنامه جام جم به خوبی میزان محبوبیت طارمی در بین هواداران تیم پرتغالی را توضیح داده و گفته است:" یکی از مربیان تیم والیبال به من می‌گفت می‌توانی لباس طارمی را برایم بگیری؟ چند روز پیش به رستوران رفته بودم و صاحب رستوران که فهمید ایرانی‌ام گفت بازی را دیدی؟ چرا طارمی در ترکیب اصلی نبود؟ او باید بازی کند."
درباره سمیرا ایمانی بد نیست به این نکته اشاره کنیم که او در سال 2020 به کادر فنی تیم والیبال پورتو ملحق شد و تنها عضو خانم کادر فنی تیمش است. او درباره این موضوع می‌گوید:" همیشه با خنده به من می‌گویند خانم‌ها نکاتی می‌بینند که ما آقایان نمی‌بینیم. همیشه تلاش کرده‌ام نگاهم جزئی باشد و به این شکل به تیم کمک کنم. حتی آقای چارلی سرمربی تیم به من گفت الان می‌فهمم حضور یک خانم در تیم بانوان چقدر می‌تواند به ما کمک کند."

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما