ورزشی
ورزش سه
۱۴۰۱/۰۸/۱۹ ۲۳:۲۶:۳۴
اتفاقی عجیب برای ستاره ملی‌پوش پرسپولیس
اتفاقی عجیب برای ستاره ملی‌پوش پرسپولیس
وحید امیری در دیدار دوستانه تیم ملی مقابل نیکاراگوئه با بازوبند کاپیتانی به میدان آمد و نمایش خوبی هم داشت. وحید که بعد از انجام عمل جراحی روی کمرش و در چند دیداری که برای پرسپولیس به میدان رفت، مشخص بود خیلی آماده نیست و با آن ستاره ای که همه سراغ داشتند خیلی فاصله دارد.
ورزش سه

با این حال در این چند روزی که لیگ تعطیل شده و بازیکنان به اردوی تیم ملی رفتند، امیری با انگیزه بسیار زیاد کار کرد تا بتواند یکی از مسافران قطر باشد. وحید در بازی مقابل نیکاراگوئه عملکرد خوبی داشت و بسیار پرتلاش ظاهر شد و حضورش در جام جهانی هم قطعی خواهد بود.
اما در بازی مقابل نیکاراگوئه اتفاق جالبی برای وحید رخ داد که بسیار هم مورد توجه قرار گرفت. امیری در غیاب چند بازیکن با تجربه تیم ملی بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و بعد از آمدن امید ابراهیمی در نیمه دوم و به رسم احترام، بازوبند را به امید تحویل داد. کاپیتانی ابراهیمی اما خیلی طول نکشید و این بازیکن باتجربه چند دقیقه بعد از ورودش به زمین دچار مصدومیت شد و حتی ممکن است جام جهانی را از دست بدهد. بعد از آسیب دیدگی ابراهیمی و خروج او از بازی، امیری دوباره بازوبند کاپیتانی را به بازو بست و تبدیل به بازیکنی شد که در یک بازی دو بار بازوبند می‌بندد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما