اجتماعی
مهر
۱۴۰۰/۱۲/۱۳ ۱۴:۰۷:۲۷
راه‌اندازی سامانه‌های رسیدگی به مشکلات کارگران در وزارت رفاه
راه‌اندازی سامانه‌های رسیدگی به مشکلات کارگران در وزارت رفاه
بازرس کانون کارگران ساختمانی کشور با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های رسیدگی به مشکلات کارگران گفت: در این سامانه مشکلات کارگران مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
مهر

عباس شیری در حاشیه بازدید از نمایشگاه شش ماه دستاوردهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: مسئولان این وزارتخانه کارشان جهادی بوده و این نمایشگاه که گوشه‌ای از دستاوردهای حوزه کار است در این ۴۳ سال بی نظیر بوده است.

بازرس کانون کارگران ساختمانی کشور با بیان اینکه یکی از غرفه‌های مهم در این نمایشگاه معاونت کار است، گفت: سامانه‌ای در حوزه روابط کار راه اندازی شده است که شکایت‌ها در این سامانه ثبت می‌شود و بخش‌های دیگر آن ارائه آموزش و مسائل مختلف در سامانه بارگزاری شده است.

شیری عنوان کرد: نیاز داریم مشکلات را به گوش مسئولان برسانیم و این سامانه بهترین کاری بود شکل گرفت. این سامانه را می‌توان بهتر از این به راه انداخت در این زمینه پیشنهاداتی برای تخصصی شدن سامانه‌ها و انجمن داریم.

بازرس کانون کارگران ساختمانی کشور خاطر نشان کرد: یک سری پیشنهادات ارائه شده است تا از ظرفیت‌های لازم در کشور استفاده شود.

وی با اهتمام بر اینکه می‌توان از ظرفیت‌ها برای حل مسائل بهره برد، گفت: پیشنهاد ما این بود اگر انجمن‌های تخصصی شکل بگیرد در شهرهایی که کلان شهر هستند می‌توان از این ظرفیت استفاده کرد.

بازرس کانون کارگران ساختمانی کشور گفت: تشکیل انجمن‌های تخصصی یکی از مطالبات کارگران برای رسیدگی به مسائل صنفی است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما