ورزشی
همشهری
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۰۹:۳۲:۵۰
تارتار: یحیی باید در پرسپولیس بماند
تارتار: یحیی باید در پرسپولیس بماند
تارتار، یکی از چهره‌های هفته‌های پایانی لیگ اعتقاد دارد تیم ملی را طوری رها کرده‌اند که انگار قهرمان جام جهانی شده است
همشهری

مهدی تارتار یک نیم‌فصل سخت را در ذوب‌آهن پشت سر گذاشت و نتایجی که ذوبی‌ها در نیم‌‌فصل اول گرفتند، به هیچ عنوان باب میل این مربی نبود. حتی در یک مقطع هم بحث قطع همکاری ذوب‌آهن با تارتار مطرح شد ولی  مدیران باشگاه پای این مربی ایستادند و در ادامه لیگ نتایج خوبی گرفت. حالا اگر اتفاق خاصی رخ ندهد تارتار همکاری‌اش را با ذوب‌آهن ادامه خواهد داد.
  با ذوب‌آهن تمدید می‌کنید؟
 ما چند روز پیش جلسه خوبی داشتیم و صحبت‌های خوبی هم انجام شد.  از حسن اعتماد باشگاه تشکر می‌کنم، مدیران ذوب‌آهن در شرایط سخت پشت ما ایستادند و این بسیار باارزش بود.
  چقدر احتمال دارد با این تیم بمانید؟
یکی دو پیشنهاد دارم ولی من و  باشگاه دوست داریم این همکاری ادامه داشته باشد، قرار است هفته بعد هم نشستی داشته باشیم.
  ظاهرا بابت اشتباه کمک‌داور در بازی با تراکتور به‌شدت عصبانی بودید؟
این فصل 5-4 کمک‌داور با اشتباهات‌شان به تیم ما ضربه زدندو حداقل 10امتیاز را به‌دلیل اشتباهات داوری از دست دادیم که دیگر قابل جبران نیست.  اشتباه این کمک داور  برای من بسیار عجیب بود.
  از چه نظر؟
ما گل را زدیم و ایشان گل را قبول کرد، بازیکنان ما هم خوشحالی کردند ولی بعد از چند ثانیه تصمیم کمک‌داور عوض شد! چرا من با این اشتباه نباید به داوری‌ها شک کنم؟ اگر داوری عمدا این کارها را می‌کند به خدا واگذارش می‌کنم. در بازی با نفت مسجدسلیمان به وضوح دیدم گل آنها آفساید بود ولی کمک‌داور پرچم نزد. کمک‌داور در این بازی به ذوب‌آهن و ابراهیم‌زاده جفا کرد، گل ابراهیم‌زاده زیباترین گل لیگ می‌شد.
  کیفیت فنی لیگ خوب بود؟
لیگ ما دو تکه شده است؛ تیم‌هایی که برای فرار از سقوط می‌جنگند و تیم‌هایی که دنبال قهرمانی و سهمیه آسیا هستند. حد وسط وجود ندارد. با این حال کیفیت لیگ خوب بود.
  استقلال هم قهرمان شد.
من در مورد استقلال حرف نمی‌زنم.
  پرسپولیس هم با از دست دادن قهرمانی فشار زیادی را تحمل می‌کند.
اگر تیم نداشتم می‌توانستم در مورد پرسپولیس حرف بزنم ولی الان نمی‌توانم.
  انتقاد از  یحیی گل‌محمدی زیاد است.  او باید در پرسپولیس بماند؟
باید بماند و کارش را انجام بدهد.
  در مورد روند آماده‌سازی تیم ملی چه صحبتی دارید؟
متأسفانه  صعود به جام‌جهانی را اندازه قهرمانی در این جام بزرگ کرده‌ایم و تیم ملی را طوری رها کرده‌اند که انگار قهرمان شده است. همه انگار راضی هستند ولی ما باید بدانیم که در جام‌جهانی کار ساده‌ای نداریم. اگر می‌خواهیم به موفقیت برسیم نباید بی‌تفاوت باشیم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما