بین الملل
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۱/۰۵/۰۴ ۰۹:۱۰:۰۴
ابتلای داماد ترامپ به سرطان
ابتلای داماد ترامپ به سرطان
جراد کوشنر، داماد و دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ در کتاب خاطراتش اطلاعاتی در مورد ابتلایش به سرطان را فاش کرده است.
باشگاه خبرنگاران جوان

جراد کوشنر، دستیار ارشد سابق دونالد ترامپ و داماد رییس جمهور سابق آمریکا در کتاب خاطراتی که قرار است در ماه آینده منتشر شود گفته که او از سال ۲۰۱۹ به سرطان تیروئید مبتلا شده که تا به امروز اطلاعاتی از آن فاش نشده بود.

به گزارش خبرگزاری رویترز، کوشنر در بخشی از این کتاب می‌گوید که شان کانلی، پزشک کاخ سفید زمانی که ترامپ به تگزاس سفر کرده بود به او گفته بود که نتایج آزمایشاتش نشان می‌دهد که او به یک نوع سرطان مبتلاست و باید هر چه سریعتر تحت یک جراحی اورژانسی قرار گیرد.

طبق گفته‌های داماد ترامپ وی قبل از روز شکرگزاری در همان سال تحت عمل جراحی قرار گرفت و علی رغم فعالیت در کاخ سفید توانست تا به امروز بیماری سرطان خود را مخفی نگه دارد.

بخش‌هایی از این کتاب برای نخستین بار توسط نیویورک تایمز منتشر شده است. در این کتاب آمده است که ترامپ بدون اینکه کوشنر به او اطلاع بدهد از بیماری سرطان وی خبر داشت.

کوشنر در بخش دیگری از این کتاب می‌نویسد: روز قبل از جراحی ترامپ من را به اتاق بیضی شکل فراخواند و از تیمش خواست تا درب اتاق را ببندند. بعد از من پرسید: آیا نگران این جراحی هستی؟

کوشنر می‌نویسد که در پاسخ ترامپ گفته: شما از کجا در مورد آن اطلاع دارید؟ ترامپ هم پاسخ داد: من رییس جمهور هستم. من همه چیز را می‌دانم! من اطلاع دارم که شما نمی‌خواهید اطلاعاتی در این مورد به بیرون درز کند. من هم دوست دارم این اخبار را مخفی نگه دارم. نگران هیچ چیزی در مورد کار نباشید. ما اینجا همه چیز را پوشش دادیم.

کتاب خاطرات کوشنر که قرار است در ماه آینده میلادی منتشر شود "شکستن تاریخ: خاطرات کاخ سفید" نام دارد که برای نخستین بار اطلاعاتی در مورد بیماری سرطان داماد دونالد ترامپ و خاطرات وی در زمان فعالیت در کاخ سفید در آن فاش شده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما