بین الملل
ایسنا
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ ۱۲:۰۵:۱۱
عبدالله دوم: امنیت امارات امنیت اردن است
عبدالله دوم: امنیت امارات امنیت اردن است
پادشاه اردن در دیدار با ولیعهد ابوظبی بر همبستگی خود با امارات در برابر تمامی تهدیداتی که علیه امنیت آن وجود دارد، تاکید کرد.
ایسنا

به گزارش خبرگزاری "عمون" اردن، عبدالله دوم، پادشاه اردن در جریان مذاکرات دوجانبه‌ در شهر ابوظبی با محمد بن زاید آل نهیان، ولیعهد ابوظبی تاکید کرد که به روابط برادرانه، تاریخی و مستحکم دو کشور افتخار می‌کند.
همچنین پادشاه اردن حملات انصارالله به امارات را محکوم و تاکید کرد: امنیت امارات امنیت اردن است.
ولیعهد ابوظبی نیز در این دیدار ضمن تقدیر از موضعگیری اردن در محکومیت حملات انصارالله به این کشور و همبستگی امان با ابوظبی تاکید کرد: این موضعگیری در چارچوب نقش نظارتی امارات در طول تاریخ است.
در این دیدار آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی بررسی شده و بر استمرار هماهنگی‌ها و رایزنی‌ها درباره مسایل مختلف مهم و مشترک دو کشور تاکید شد.
یحیی سریع، سخنگوی جنبش انصارالله یمن روز جمعه توییت کرد که نیروهای این جنبش یک فروند پهپاد امارات را در استان الجوف ساقط کردند.
جنگ پهپادی میان دو طرف درگیر در یمن بالا گرفته‌اند به شکلی که سامانه‌های پدافند هوایی انصارالله دو هفته قبل یک فروند پهپاد سعودی را رهگیری و سرنگون کردند، از سوی دیگر امارات مدعی شد چند پهپاد را که نقاط حساسی در عربستان را هدف قرار داده بودند، سرنگون کرده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما