ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۲:۲۵:۵۱
شهربانو منصوريان: از ووشو خداحافظي نکرده‌ام/ رفتنم به موي‌تاي سوءبرداشت بود
شهربانو منصوريان: از ووشو خداحافظي نکرده‌ام/ رفتنم به موي‌تاي سوءبرداشت بود
شهربانو منصوريان درباره آخرين وضعيت تمريناتش اظهار داشت: قرار است در ليگ امسال با سپاهان حضور داشته باشم. خدا را شکر که شرايط اين تيم خوب به لحاظ تمريني خوب است و ان‌شاءالله باز هم روي سکوي نخست قرار بگيريم.
آخرین خبر

وي درباره شرايط جسماني‌اش پس از عمل جراحي که داشت، عنوان کرد: عمل جراحي سختي داشتم، اما چند وقتي است که تمريناتم را آغاز کرده‌ام. تلاش مي‌کنم در اردوي پيش از ليگ برتر ووشوي تيم سپاهان، به آمادگي مطلوب برسم و هم بتوانم مسابقه داده و به عنوان سرمربي تيم سپاهان وظايفم را به نحو احسن انجام بدهم.
سرمربي-ورزشکار تيم ووشوي سپاهان، گفت: چند سال است که افتخار سرمربيگري اين تيم را دارم و خدا را شکر هميشه سکوي اولي را طي اين چند سال در اختيار داشته‌ايم و تلاش مي کنيم باز هم اين رتبه را به خود اختصاص بدهيم.
منصوريان درباره حضورش در رشته موي‌تاي و خداحافظي از ووشو گفت: ابتدا بايد بگويم که ووشو خانه اول و آخر من است. من مدت‌هاست که خاک اين ورزش را خورده‌ام و حاضر به خداحافظي از اين رشته نيستم. مدت بسيار کوتاهي در موي‌تاي و در کنار دو تن از مربيان اين رشته کار کردم. شنيده‌ام که اين رشته قرار است به صورت آزمايشي در المپيک حضور داشته باشد که بعدتر متوجه شدم موضوع را به من بدرستي و کامل انتقال نداده اند. البته اين موضوع را از دوستان موي‎تاي پرسيدم و آنها اينگونه گفتند. به هر حال آرزوي هر ورزشکاري است که وارد المپيک شود و من هم از اين قاعده مستثني نيستم. به همين دليل گريزي به اين رشته زدم تا شانس خودم را آزمايش کنم ولي بعد از اينکه متوجه شدم ووشو از سالها قبل تر يعني از 20 سال پيش المپيکي است و به رسميت شناخته شده است و حتي در بازيهاي المپيک جوانان است متوجه اين سو برداشت شدم .
وي در پايان گفت: من ووشو را کنار نمي‌گذارم و از اين رشته خداحافظي نکردم. ووشو خانه اول و آخر من است. ان‌شاءالله رشته موي تاي هم موفق باشد، چون مديران و ورزشکاران خوبي دارد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما