ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۵/۰۳ ۱۱:۱۰:۱۶
بازتاب حضور هم‌تیمی سابق رونالدو در سپاهان
بازتاب حضور هم‌تیمی سابق رونالدو در سپاهان
رسانه های پرتغالی و اروپایی نسبت به حضور مانوئل فرناندز در سپاهان واکنش نشان دادند.
ورزش 3


تیم فوتبال سپاهان چند روز پیش در ادامه خریدهای قابل توجه خود با مانوئل فرناندز ملی پوش سابق و معروف پرتغالی قرارداد همکاری امضا کرد. پیوستن این بازیکن به زردپوشان اصفهانی با بازتاب های زیادی در رسانه های خارجی و به ویژه پرتغالی همراه بود.
روزنامه Abola با بازتاب خبر حضور این بازیکن در اصفهان نوشت: مانوئل فرناندز به ژوزه مورایس در سپاهان پیوست. مانوئل فرناندز ملی پوش سابق و 36 ساله پرتغالی روز شنبه به عنوان بازیکن جدید سپاهان معرفی شد، یک باشگاه ایرانی که توسط ژوزه مورایس هدایت می شود.
این باشگاه طی بیانیه ای فاش کرد که قرارداد این هافبک با درخواست ژوزه مورایس سرمربی تیم امضا شده است. با پایان یافتن مذاکرات، مانوئل فرناندز قبلا تست های پزشکی معمول را انجام داده و قراردادی برای یک فصل امضا کرده و به دوره آماده سازی که این تیم در ترکیه انجام برگزار کرده، پیوست.
وب سایت maisfutebol پرتغال این تیتر را برای حضور فرناندز در تیم اصفهانی انتخاب کرد: رسمی: مانوئل فرناندز با پذیرش درخواست ژوزه مورایس سپاهان را تقویت می کند، ملی پوش پرتغالی برای یک فصل با باشگاه ایرانی قرارداد امضا کرد.
این بازیکن 36 ساله قراردادی با اعتبار یک فصل امضا کرده است و قبلاً به اردوی تمرینی در نزدیکی استانبول پیوسته است.
مانوئل فرناندز که حضور در فوتبال را از تیم بنفیکا آغاز کرده است، پس از حضور در چندین باشگاه مانند والنسیا، اورتون، بشیکتاش و لوکوموتیو مسکو، اکنون راهی تیم سوم فصل گذشته رقابت های لیگ برتر ایران شده است. فصل گذشته او برای تیم یونانی آپولون اسمیرنیس بازی می کرد.
وب سایت 90Min نیز در این باره نوشت: مانوئل فرناندز که در دوران فوتبالش با پیراهن تیم های بشیکتاش و کایسری اسپور در ترکیه عرق ریخته بود، به تیم ایرانی سپاهان منتقل شد. این فوتبالیست باتجربه آخرین بار در آپولون اسمیرنیس بازی کرده بود.
مانوئل فرناندز که در فصل 2021-2022 در 9 بازی رسمی با پیراهن های کایسری اسپور و آپولون اسمیرنیس به میدان رفت که در این دیدارها پاس 1 گل داد.
این هافبک باتجربه که در دوران حرفه ای خود 9 جام کسب کرده است، در فصل 11-2010 با پیراهن بشیکتاش قهرمان جام حذفی ترکیه شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما