اجتماعی
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۳:۰۷:۲۸
زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ اعلام شد؛ ماجرای تعلیق وکالت بازیگر معروف
زمان برگزاری آزمون وکالت ۱۴۰۰ اعلام شد؛ ماجرای تعلیق وکالت بازیگر معروف
رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه زمان برگزاری آزمون وکالت و کارشناسی ۱۴۰۰ مرکز وکلا قوه قضاییه را اعلام کرد.
باشگاه خبرنگاران جوان

علی بهادری جهرمی رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در نشست خبری صبح امروز خود با اشاره به آزمون وکالت سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: در سال ۱۴۰۰ هم آزمون وکالت و هم آزمون کارشناسی برگزار می‌شود و مجری هر دو آزمون سازمان سنجش است.

وی ادامه داد: تاریخ برگزاری آزمون اواخر شهریور ماه است و اساسا آزمون‌های مرکز سالانه به صورت منظم اواخر شهریور ماه برگزار می‌شود و اصل بر برگزاری در نیمه دوم شهریور ماه است.

بهادری جهرمی تصریح کرد: آزمون وکالت ۱۹ شهریور ماه و آزمون کارشناسی پنجشنبه ۱۸ شهریور ماه برگزار می‌شود.

رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه درباره تعداد رشته‌های شرکت کننده در آزمون کارشناسی رسمی گفت: آزمون در ۲۵ رشته برگزار می‌شود و داشتن سابقه اجرایی در رشته‌های کارشناسی الزامی است.

آقای بازیگر ۲ سال است که تعلیق پرونده شده

رئیس مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعلیق پرونده بازیگر معروف گفت: پرونده این بازیگر معروف به مدت ۲ سال است که تعلیق شده، پس از شکایت از این وکیل من خودم درخواست تعلیق پرونده او را داشتم، اما خبر تعلیق پرونده وی از سوی مرکز اعلام نشد و ماجرا‌هایی از بیرون مرکز مطرح و اعلام شد که او تعلیق شده است.

وی ادامه داد: این بازیگر محکومیت انتظامی گرفته است و دو عنوان تخلف داشته که رأی یک مورد آن صادر شده و برای عنوان دوم تخلف وی هم به زودی جلسه‌ای برگزار می‌شود، اما این فرد ابطال پرونده نشده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما