سیاسی
برنا
۱۴۰۰/۱۰/۱۳ ۰۸:۵۵:۲۴
زینب سلیمانی: زمان زیادی نخواهد گذشت که انتقام فرماندهان شهید را بگیریم
زینب سلیمانی: زمان زیادی نخواهد گذشت که انتقام فرماندهان شهید را بگیریم
«زینب سلیمانی» روز یکشنبه به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس گفت: زمان زیادی نخواهد گذشت که انتقام فرماندهان شهید را بگیریم.
برنا

به گزارش تارنمای العهد، دختر شهید حاج قاسم سلیمانی تاکید کرد که عراق بزرگ و همه کشورهای منطقه از چنگ آمریکایی ها به زودی آزاد خواهد شد.

زینب سلیمانی گفت: پدرم از صمیم قلب عراق را دوست داشت و به عراقی قوی می‌اندیشید. شهید ابومهدی المهندس زندگی خود را وقف خدمت به عراق کرد.

وی با تأکید بر اینکه این خون‌ها و این فرودگاه را فراموش نخواهیم کرد، گفت: اشک‌های اندوه با آزادی عراق از آمریکا به شادی بدل می‌شود.

از سوی دیگر منار المهندس دختر شهید ابومهدی المهندس نیز تأکید کرد، انتقام خون شهیدان المهندس و سلیمانی و همراهانشان را خواهیم گرفت.

وی همچنین گفت: از حکام عربستان سعودی که تصور می کنند با پولشان می توانند حکومت اموی را بازگردانند، انتقام خواهیم گرفت.

دختر شهید ابومهدی المهندس افزود: انتقام هر قطره خونی که به ظلم در عراق، سوریه و یمن ریخته شد را خواهیم گرفت.

بامداد ۱۳ دی ۱۳۹۸ در حمله موشکی پهپادهای آمریکایی، سردار قاسم سلیمانی فرمانده پیشین نیروی قدس سپاه پاسداران، ابوالمهدی المهندس معاون سازمان بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهانشان در فرودگاه بین المللی بغداد به شهادت رسیدند.

این حمله و جنایت با دستور مستقیم «دونالد ترامپ»، رئیس جمهوری وقت آمریکا انجام شد.

به دنبال حمله تروریستی ارتش ایالات متحده به خودروی سردار سلیمانی و المهندس و همراهانشان در فرودگاه بغداد که به شهادت همه آنها انجامید، جمهوری اسلامی ایران بامداد چهارشنبه ۱۸ دی‌ با حمله موشکی به پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار عراق انتقام سخت وعده داده شده را از آمریکایی‌ها آغاز کرد.

هزاران نفر از مردم عراق از عصر امروز در حال عزیمت به سمت جاده فرودگاه بین المللی بغداد و محل وقوع جنایت ترور فرماندهان مقاومت هستند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما