ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۰/۰۶/۰۷ ۱۱:۵۳:۳۸
اقدام عجیب کمیته پارالمپیک در خصوص پاداش به مدال‌آوران
اقدام عجیب کمیته پارالمپیک در خصوص پاداش به مدال‌آوران
آخرین خبر

درحالی که پاداش مدال‌آوران المپیکی کشورمان به یورو و بعد از مدال‌آوری در توکیو پای سکو پرداخت شد، کمیته پارالمپیک کشورمان در یک اقدام عجیب و قابل تامل این پاداش‌ها را به ریال و در ایران به حساب مدال‌آوران واریز می‌کند. اینکه این واریز همان روز انجام می‌شود یا خیر، سئوال و ابهام دیگریست که مسئولان کمیته پارالمپیک باید به آن پاسخ دهند. خبر پاداش ریالی به مدال‌آوران پارالمپیک توسط هادی رضایی سرپرست کاروان پارالمپیک ایران در توکیو تایید شده. او در گفت و گو با ایسنا می‌گوید: «هر روز که ورزشکاران مدال کسب کنند، این مبلغ به حساب ریالی آن‌ها در ایران واریز خواهد شد. این پاداش معادل 10 هزار یورو برای مدال‌آوران طلا و 4 هزار یورو برای مدال‌آوران نقره محاسبه شده که به حساب ورزشکاران مدال آور در ایران به نرخ ریالی واریز شد.» او در این مصاحبه به مقدار پاداش برنزی‌ها اشاره نکرد.
انتظار می‌رفت مسئولان کمیته پارالمپیک حلاوت و شیرینی مدال‌آوران کشورمان را از توکیو به ایران حواله نکنند و همچون المپیکی‌ها پاداش ورزشکاران خوش‌غیرت ایران را در همان توکیو و پای سکو و به یورو اهدا کنند. 
ارزش مدال‌آوری ورزشکاران پارالمپیکی کشورمان کمتر از مدال‌آوران المپیکی نیست و مسئولان کمیته پارالمپیک باید به آن توجه ویژه‌تری نیز داشته باشند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما