ورزشی
فارس
۱۴۰۱/۰۴/۲۲ ۱۰:۵۹:۵۲
پایان ۶ ماه فعالیت سرپرست ژیمناستیک
پایان ۶ ماه فعالیت سرپرست ژیمناستیک
دوره ۶ ماهه سرپرستی حمید احمدی در فدراسیون ژیمناستیک فردا به پایان می‌رسد.
فارس

دوره ۶ ماهه فعالیت حمید احمدی سرپرست فدراسیون ژیمناستیک روز پنجشنبه ۲۳ تیر به پایان می‌رسد. وی با حکم وزیر ورزش ۲۳ دی‌ماه بود که سرپرستی فدراسیون را برعهده گرفت تا ضمن انجام مسئولیت خود برنامه‌ها را برای انجام انتخابات اجرایی کند.
با وجود اینکه احمدی بازنشسته است و دوره ۶ ماهه او نیز به پایان می‌رسد اما وزارت ورزش و جوانان هنوز زمان ثبت‌نام از نامزدهای ریاست این فدراسیون را اعلام نکرده است این در حالی است که در سفر حمید سجادی وزیر ورزش و سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک به لوزان و دیدار با مقامات بین‌المللی در خصوص انتخابات هرچه سریعتر این فدراسیون و دوچرخه‌سواری تاکید شده بود.
احمدی در مدت زمان حضورش در فدراسیون ژیمناستیک انتصاباتی در شاخه‌های متعدد داشته که می‌توان به انتخاب سرپرست شاخه هنری بانوان، سرپرست شاخه ریتمیک، مسئول کمیته ژیمناستیک برای همه و ... اشاره کرد.
وی همچنین انتخابات هیات‌های اردبیل، البرز، هرمزگان و اصفهان را هم برگزار کرده است. با وجود انجام انتخابات کمیسیون‌های مربیان، داوران و ورزشکاران برای معرفی اعضای مجمع، هیچ خبری در خصوص اسامی منتشر نشده و هنوز مشخص نیست انتخابات این فدراسیون چه زمانی برگزار خواهد شد.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما