اجتماعی
خراسان
۱۴۰۰/۱۱/۲۱ ۲۰:۳۰:۵۶
مسئول فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد مقدس خبر داد
گلبانگ «الله اکبر» و نورافشانی در فرهنگسرای انقلاب مشهد
گلبانگ «الله اکبر» و نورافشانی در فرهنگسرای انقلاب مشهد
مسئول فرهنگسرای انقلاب مشهد مقدس از برگزاری مراسم گلبانگ «الله اکبر» و نورافشانی همزمان با سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران در فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد خبر داد.
خراسان

محمد علی حسن‌زاده ظهر امروز پیرامون برگزاری ویژه‌برنامه‌های سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: همزمان با جشن انقلاب اسلامی که همه ساله به مناسبت پیروزی این رویداد فرخنده در سراسر کشور برگزار می‌شود، امسال فرهنگسرای انقلاب اسلامی مشهد در نظر دارد مراسم ویژه‌ نورافشانی به یمن این ایام مبارک برگزار کند.
وی افزود: این مراسم مفرح که با حضور باشکوه مردم برگزار خواهد شد همزمان با طنین گلبانگ «الله اکبر» به مناسبت این رویداد فرخنده در بلوار پنجتن مشهد مقدس، پنجتن 45 و در محوطه این فرهگسرا برگزار می‌شود و امیدواریم تا مورد پسند مردم انقلابی مشهد واقع شود.
حسن‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: در این جشن که با هدف تجلیل و گرامیداشت انقلاب اسلامی و شادباش مردم در دهه فجر انقلاب در فرهنگسرایی که با همین عنوان مزین است برگزار می‌شود، در نظر داریم تا پذیرایی در خوری از حاضران داشته باشیم و شب پیروزی انقلاب را نیز به سرور و شادی بگذرانیم.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما