اجتماعی
همشهری
۱۴۰۰/۰۶/۲۴ ۱۲:۰۵:۴۸
نوجوان ۱۵ساله؛ فرشته نجات دو زن از دل آتش
نوجوان ۱۵ساله؛ فرشته نجات دو زن از دل آتش
نوجوان 15ساله ايذه‌اي وقتي ديد دو زن در همسايگي‌شان در محاصره شعله‌هاي آتش قرار گرفته‌اند به دل آتش زد و آنها را نجات داد اما خودش دچار سوختگي 91درصدي شد.
همشهری

اين حادثه چندي پيش در يکي از محله‌هاي ايذه واقع در استان خوزستان اتفاق افتاد. ماجرا از اين قرار بود که در جريان آتش‌سوزي به‌دليل نشت گاز از کپسول در خانه‌اي 2زن در ميان دود و آتش گرفتار شده بودند و راهي براي نجات نداشتند. آنها فرياد مي‌زدند و کمک مي‌خواستند تا اينکه پسر 15ساله‌اي به نام علي لندي که در همسايگي‌شان زندگي مي‌کرد تصميم گرفت براي کمک به آنها به دل آتش بزند.

با اينکه حادثه به آتش‌نشاني نيز گزارش شده بود اما او پيش از رسيدن نيروهاي امدادي وارد محل حادثه شد و توانست دو زني را که گرفتار شده بودند نجات دهند اما خودش دچار حادثه شد و دقايقي بعد وقتي توسط امدادگران به بيمارستان انتقال يافت مشخص شد که دچار سوختگي 91درصدي شده و شرايط وخيمي دارد.

براساس اين گزارش در جريان اين حادثه يکي از دو زن نجات يافته دچار سوختگي سطحي شده بود که به‌صورت سرپايي درمان شد و ديگري که نزديک به 50درصد سوختگي دارد در بيمارستان بستري است. در همين حال علي، نوجوان فداکار نيز با سوختگي 91درصدي روي تحت بيمارستان تحت درمان قرار گرفته و تلاش براي نجات او ادامه دارد.
 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما