اجتماعی
شهرآرا
۱۴۰۱/۰۹/۲۵ ۱۹:۰۵:۱۲
مدارس مشهد فردا شنبه (۲۶ آذر ۱۴۰۱) تعطیل شد + جزئیات
مدارس مشهد فردا شنبه (۲۶ آذر ۱۴۰۱) تعطیل شد + جزئیات
مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی از غیرحضوری شدن مدارس مشهد برای روز شنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۱ خبر داد.
شهرآرا

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی در گفتگو با شهرآرانیوز از تعطیلی مهدکودک ها و پیش دبستانی ها و همچنین غیرحضوری شدن آموزش در دوره اول مقطع ابتدایی مدارس و مدارس استثنایی مناطق هفت گانه مشهد و تبادکان خبر داد.

مهدی اله پور اعلام کرد: مهدکودک ها و پیش دبستانی ها فردا شنبه تعطیل می باشند و آموزش در دوره اول ابتدائی و استثنائی (مقطع ابتدائی) در نوبت صبح در این مناطق به صورت غیر حضوری برگزار می شود.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی توضیح داد: عصر امروز با توجه به شرایط آلودگی هوای کارگروه اضطرار آلودگی هوای مشهد تشکیل جلسه داد و با توجه به اهمیت حفظ سلامت شهروندان تصمیم بر تعطیلی مدارس ابتدایی شد. 

وی ادامه داد: با توجه به روند غلظت آلاینده های هوای مشهد افزایش آلاینده ها را در سطوح پائین جو تا بعد از ظهر فردا در مشهد پیش بینی می شود.

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی افزود: بر اساس بررسی های انجام شده آلودگی هوا در وضعیت ناسالم برای گروه های حساس در کلانشهر مشهد، فردا شنبه صبح نیز پیش بینی می شود.

وی اعلام کرد: مدارس دوره اول ابتدائی و مدارس استثنائی (مقطع ابتدائی) در نوبت صبح به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.

مهدی اله پور از مردم درخواست کرد تا با استفاده از ماسک، کاهش تردد های غیر ضروری درون شهری، استفاده از سوخت پاک، استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی به کاهش آلودگی هوا کمک کنند.

وی همچنین بر عدم برگزاری مراسم ها، مسابقات و فعالیت های ورزشی در محیط باز، در روز شنبه در کلیه ساعات خصوصاً در حوالی ساعات صبح تا ظهر تاکید کرد. 

مدیر کل محیط زیست خراسان رضوی گفت: در کارگروه مقرر شد، پلیس راه استان نسبت به افزایش نظارت در محدوده شهری به منظور مدیریت تردد اقدام کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما