بین الملل
فارس
۱۴۰۰/۱۲/۲۴ ۱۱:۵۹:۱۹
وزیر صهیونیست و عباس پیش از ماه رمضان دیدار می‌کنند
وزیر صهیونیست و عباس پیش از ماه رمضان دیدار می‌کنند
همزمان با نگرانی تل آویو از تشدید مقاومت در کرانه باختری، رسانه‌های اسرائیلی از دیدار رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین با یک وزیر صهیونیست پیش از ماه رمضان خبر دادند.
فارس

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که «عومر بارلیو» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی طی چند روز آینده با «محمود عباس» رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین به منظور بررسی هماهنگی‌های امنیتی پیش از فرا رسیدن ماه رمضان، دیدار می‌کند.

یک مسئول ارتش رژیم صهیونیستی گفت که ارتش از تسهیل ورود فلسطینیان ساکن کرانه باختری به فلسطین اشغالی و قدس در ماه رمضان حمایت می‌کند. وی افزود که به افراد بالای ۴۵ سال و افرادی که مجوز ورود به قدس ندارند، تسهیلاتی جهت رسیدن به قدس ارائه خواهد شد.

به نوشته روزنامه «رأی الیوم»، به گفته این مسئول ارتش رژیم صهیونیستی، پلیس این رژیم با ارائه تسهیلات به افراد فاقد مجوز ورود به قدس مخالف بوده و تنها با ورود افراد دارای مجوز به قدس موافق است.

بارلیو اخیرا گفته بود که با توجه به نزدیک شدن ماه رمضان نگرانی جدی از احتمال تشدید تنش‌ها در کرانه باختری و قدس وجود دارد و نیروهای امنیتی رژیم  صهیونیستی با تمام توان برای جلوگیری از حملات بیشتر تلاش می‌کنند.

از سوی دیگر روزنامه صهیونیستی «اسرائیل هیوم» به نقل از یک افسر ارشد در پلیس رژیم صهیونیستی نوشت، نگرانی و ترسی واقعی درباره توسعه حملات با خارج از شهر قدس وجود دارد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما