ورزشی
ورزش 3
۱۴۰۱/۰۵/۱۰ ۱۷:۳۰:۱۳
عجیب‌ترین ورزشکار سال
عجیب‌ترین ورزشکار سال
جوان‌ترین بازیکن اردوی ملی تیم فوتبال دختران زیر 18 سال ایران در سالیان گذشته روند جالب‌توجهی را در پیش گرفته است.
ورزش 3

نازنین منصورالوارس یکی از پدیده‌های فوتبال زنان به شمار می‌رود؛ بازیکنی که در مسیر 16 سالگی قدم بر می‌دارد اما تاکنون توانسته رزومه موفقی را برای خود بسازد؛ او از 11 سالگی به اردوی تیم ملی فوتبال دختران ایران دعوت شده و در حال حاضر توانسته خود را به جمع بازیکنان تیم زیر 18 سال ایران برساند و همراه این تیم قهرمانی مسابقات کافا را تجربه کند.
منصورالوارس که در میان اهالی فوتبال به منصوری شهرت دارد، در 11 سالگی جوان‌ترین عضو تیم دختران زیر 15 سال ایران بود و حالا در 15سالگی، جوان‌ترین عضو تیم دختران زیر 18 سال است و رویای پوشیدن پیراهن تیم ملی بزرگسالان زنان ایران را هم در سر می‌پروراند و امیدوار است در آن تیم هم بتواند رکوردشکنی کند و عنوان جوان‌ترین بازیکن را به دست آورد.
نازنین منصوری فصل گذشته در تصمیمی عجیب، به لیگ فوتسال زنان رفت؛ او با توجه به سن و سالش اعلام کرده تمایلی به خروج از تهران ندارد و با توجه به این‌که تهران در فصل گذشته لیگ برتر فوتبال زنان نماینده‌ای نداشت، او مجبور به حضور در رشته فوتسال شد و عضو تیم فوتسال زنان پیکان بود که قهرمانی لیگ را به دست آورد.
بادرود تهران نماینده فوتبال زنان تهران در لیگ برتر کشوری شده وحالا صعود بادرود به لیگ برتر باعث شده تا منصوری قید حضور در لیگ فوتسال را بزند و حالا در آستانه پیوستن به این تیم قرار دارد و برخلاف فصل گذشته که در لیگ فوتسال حضور داشت، او حالا در لیگ فوتبال کارش را دنبال می‌کند.
منصوری درباره دوگانه فوتبال و فوتسال او در سالیان گذشته گفت: «من فوتبالیست هستم و علاقه‌ی قلبی من به فوتبال دارم اما شرایط سنی باعث شده تا نتوانم به تنهایی در خارج از تهران زندگی کنم و سال گذشته به ناچار به لیگ فوتسال رفتم و عضو تیم پیکان شدم که خداراشکر موفق شدیم قهرمانی لیگ را به دست آوریم. البته که سال گذشته پیشنهاداتی از استان‌های دیگر برای حضور در لیگ برتر فوتبال زنان داشتم اما متأسفانه سن کم و عدم تمایل به خروج از تهران، مانع پذیرش این پیشنهادات شد.»
نازنین منصوری در واکنش به تیمداری احتمالی سرخابی‌های پایتخت در لیگ فوتبال زنان گفت: «خبر بسیار خوبی است، چون من شدیداً پرسپولیسی هستم و امیدوارم بتوانم به لحاظ فنی در شرایط خوبی قرار بگیرم و به جمع سرخ‌پوشان بروم. اگر پرسپولیس مرا نخواهد و پیشنهادی از سمت استقلال بیاید، قطعا قبول نمی‌کنم و همه تلاشم این است که بتوانم به پرسپولیس بروم و با علاقه قلبی و افتخار برای این تیم بازی کنم.»
پدیده فوتبال زنان درباره شایعاتی که پیرامون لژیونر شدنش در لیگ ترکیه است، پاسخ داد: «متاسفانه تصاویر کمی از مسابقات فوتبالی ما وجود دارد و امکان دنبال کردن بازیکنان ایرانی توسط تیم‌های خارجی بسیار سخت است؛ البته پارسال توسط یکی از ایجنت‌ها پیشنهاد حضور در لیگ ترکیه به من داده شد اما دوست ندارم به هر قیمتی لژیونر شوم. تا زمانی‌که پیشنهاد خوبی برای لژیونر شدن دریافت نکنم، ترجیحم این است که در لیگ ایران کارم را ادامه بدهم.»

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما