سیاسی
ایسنا
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ ۱۶:۲۶:۳۷
واکنش معاون دفتر رئیس جمهوری به بداخلاقی‌ها علیه وزیر نیرو
واکنش معاون دفتر رئیس جمهوری به بداخلاقی‌ها علیه وزیر نیرو
ایسنا

معاون دفتر رئیس جمهوری در واکنش به برخی بداخلاقی‌ها علیه رضا اردکانیان وزیر نیرو با تاکید بر اینکه سال‌ها مدیریت ارشد در ‎وزارت نیرو، هیأت علمی دانشگاه شریف و استاد دانشگاه درسدن آلمان و همچنین مدیریت و تأسیس انستیتو در دانشگاه سازمان ملل، از ‎اردکانیان، چهره‌ی معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ی انسانی ممتاز و شایسته‌ای برای ایران ساخته است گفت: از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس جمهوری در حساب کاربری خود در توئیتر نوشت:
«‏بحران ‎قطعی برق، مسأله‌ای پیچیده و چند ساحتی است؛ تغییرات پرشتاب اقلیمی و همچنین شرایط تحریمی فرساینده و اقتضائاتش، تولید ‎برق را دچار معضل کرده و بی‌گمان باید فروتنانه عذرخواه شهروندان برای وضعیت غیرقابل قبول چند روز گذشته بود. آنچنانکه رئیس‌جمهور و وزیر از مردم عذرخواهی کردند.
ساده‌سازی مسائل، منحرف ساختن افکار عمومی، فروکاستن بحران به مدیریت اشخاص، خوش‌رقصی بر آنتن زنده و خبرسازی‌های چرک و جعلی برای ترور شخصیتی، قطعا جزئی از راه حل نیست و فقط می‌تواند نشان از غنیمت شمردن روزهای باقیمانده برای انتقام‌گیری بیشتر باشد.
سال‌ها مدیریت ارشد در ‎وزارت نیرو، هیأت علمی دانشگاه شریف و استاد دانشگاه درسدن آلمان و همچنین مدیریت و تأسیس انستیتو در دانشگاه سازمان ملل، از ‎اردکانیان، چهره‌ی معتبر بین‌المللی و سرمایه‌ انسانی ممتاز و شایسته‌ای برای ایران ساخته. از سوزاندن سرمایه‌ها برق تولید نخواهد شد.»

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما