ورزشی
مهر
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ ۱۳:۱۷:۵۷
عباسعلي: در دو قدمي مدال المپيک آسيب ديدم
عباسعلي: در دو قدمي مدال المپيک آسيب ديدم
بانوي المپيکي کاراته ايران گفت: براي حضوري موفق در بازيهاي المپيک خيلي تلاش کردم و سختي زيادي را متحمل شدم ولي گاهي شرايط آن طور که شما انتظار داريد پيش نمي رود.
مهر

حميده عباسعلي با بيان مطلب فوق اظهار داشت: در جريان مسابقات المپيک از ناحيه رباط صليبي به شدت آسيب ديدم و ۱۵ روز قبل تحت نظر دکتر کيهاني تحت عمل جراحي قرار گرفتم و خدا را شکر شرايط به خوبي پيش رفت و الان هم سختي‌ها را گذرانده و طبق گفته پزشک طي دو ماه اول بايد فيزيوتراپي کنم. بعد از آن کارهاي بدنسازي را آغاز کرده و با طي کردن اين دوران، بعد از شش ماه خود را براي حضور در مسابقات آماده مي‌کنم. من به اميد زنده ام و مانند هميشه تمام تلاش خود را خواهم کرد تا طبق برنامه پيش رفته و در زمان مناسب بتوانم به ميدان مسابقه بازگردم.
وي در مورد حضور در بازي‌هاي آسيايي هم گفت: از همين امروز تا بازي‌هاي ۲۰۲۲ يکسال زمان داريم، بدون شک به اين رقابتها خواهم رسيد. اين نظر پزشک معالج من است. با برنامه‌هايي که براي دوران نقاهت پيش بيني شده من از فروردين ماه به شرايط نرمال رسيده و بعد از آن نيز شش ماه براي آمادگي فني زمان داريم. اميد من به همين مسابقات است و به اميد خدا بتوانم چون گذشته اتفاقات خوبي را رقم بزنم.
بانوي المپيکي کاراته در مورد از دست دادن مدال در اين رقابتها گفت: يک ماه از اين بازي‌ها مي‌گذرد، ميداني که فرصت بسيار خوبي بود تا با کسب مدال، کلکسيون خود را تکميل کنم. تمام تلاشم را کرده بودم که خودم را به اين رويداد بزرگ جهاني رسانده و به مدال برسم، تيم کنارم خيلي زحمت کشيدند که در اين مسير اتفاقات خوبي براي من بيفتد، ولي گاهي اوقات شرايط بر خلاف تصور شما پيش مي‌رود. من در دو قدمي مدال، اين اتفاق براي من افتاد.
عباسعلي ادامه داد: هيچ کس به اندازه من از اين اتفاق و نگرفتن مدال ناراحت نيست، ولي به هر حال بايد پذيرفت برد و باخت دو روي سکه ورزش است و هر دو را بايد باهم بخواهيم. گاهي اوقات باخت باعث پيشرفت خواهد شد. توقع من کسب مدال بود و هر کس توانايي خود را مي‌داند و بر اساس آن نظر مي‌دهد. متاسفانه آن اتفاق مانع از رسيدن به هدف شد. با گذر زمان به اين نتيجه رسيدم که همه تلاشم را انجام داده و ساير موارد در اختيار من نبود. اميدوارم تا زماني که فعاليت دارم، اتفاقاتي که واقعاً بتواند من را خوشحال کند رخ دهد. همچنان به آينده و حضور کاراته در پاريس اميدوارم. روزگاري قرار نبود اصلاً کاراته المپيکي شود، ولي در توکيو شاهد آن بوديم. کسي از آينده خبر ندارد.
سرگروه تيم ملي کاراته بانوان در خصوص کادر فني جديد اين تيم گفت: به عنوان يک ورزشکار به خود اجازه نمي‌دهم در خصوص انتخاب مربيان تيم ملي اظهارنظر کنم. فقط در صورتي که کميته فني از من سوال کند، نظر خود را بيان مي‌کنم. وظيفه من به عنوان يک ورزشکار تنها تمرين و تلاش در مسير موفقيت است و در ساير مسائل دخالتي ندارم و براي کادرفني جديد تيم ملي هم آرزوي موفقيت در مسابقات پيش رو دارم و براي تک تک اعضاي تيم نيز در رقابتهاي پيش رو آرزوهاي خوب دارم و اميدوارم به نتيجه‌اي که لايق آن هستند برسند. پيش آنها نيستم، ولي بهترينها را براي تيم ملي آرزو مي‌کنم.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما