اجتماعی
تسنیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ ۱۱:۵۹:۱۲
ورود محموله ۵ ميليون دوزي واکسن کرونا تا فردا
ورود محموله ۵ ميليون دوزي واکسن کرونا تا فردا
سخنگوي جمعيت هلال احمر از ورود محموله ۵ ميليون دوز واکسن کرونا تا فردا در صورت فراهم شدن شرايط خبر داد و گفت: در حال حاضر نوع واکسن‌هاي وارادتي "سينوفارم" بوده؛ البته رايزني‌هايي نيز با برخي از کشورها براي ورود واکسن‌هاي جديد انجام شده است.
تسنیم

محمدحسن قوسيان مقدم  با اشاره به ادامه ورود محموله‌هاي واکسن کرونا اظهار کرد: در حال حاضر از 40 ميليون دوز واکسن کرونا که وارد کشور شده، 25 ميليون دوز واکسن توسط جمعيت هلال احمر وارد شده است.

وي تصريح کرد: يکي از برنامه‌هاي جمعيت هلال احمر در اين ايام ورود واکسن کرونا به کشور بوده و در اين زمينه در هفته‌هاي آتي نيز محموله‌هاي جديدي وارد خواهد شد.

سخنگوي جديد هلال احمر ادامه داد: بر اساس برنامه‌ريزي انجام شده از سوي هلال احمر قرار است هر هفته 5 ميليون دوز واکسن کرونا وارد کشور شده است که در يکشنبه گذشته اين تعداد وارد شده و در صورت فراهم شدن شرايط يک محموله 5 ميليوني ديگر وارد کشور خواهد شد که ميزان واکسن‌هاي وارداتي در اين هفته به 10 ميليون دوز خواهد رسيد.

قوسيان مقدم تصريح کرد: در حال حاضر نوع واکسن‌هاي وارادتي "سينوفارم" بوده البته رايزني‌هايي نيز با برخي از کشورها براي ورود واکسن‌هاي جديد انجام شده است.

وي در رابطه با واکسيناسيون اتباع در کشور هم گفت: در اين زمينه نيز رايزني‌هاي با سازمان ملل انجام شده است و قرار است واکسن مورد نياز تأمين شود که بر اساس آمار 4 ميليون واکسن نياز است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما