ورزشی
ایسنا
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ ۱۳:۴۳:۳۷
سریع‌ترین مرد آسیا: رکوردم را به زودی می‌شکنم
سریع‌ترین مرد آسیا: رکوردم را به زودی می‌شکنم
دونده رکورددار آسیا ابراز اطمینان کرد بتواند رکورد خود و قاره را که در المپیک ثبت کرد بهبود ببخشد.
ایسنا

به نقل از استار، سو بینگ تیان، سریع ترین مرد آسیا، معتقد است که می تواند رکورد خود را که در بازی های المپیک توکیو ثبت شده ارتقا دهد زیرا اولین مرد چینی بود که به فینال ۱۰۰ متر المپیک راه یافت تا آسیا بعد از تقریبا ۱۰۰ سال در این بخش در بخش فینال نماینده داشته باشد.
سو در مرحله نیمه نهایی در توکیو ۹.۸۳ ثانیه دوید تا رکورد آسیا را بشکند و جواز حضور در فینال در مهمترین رویداد دو و میدانی را کسب کند. او در فینال با زمان ۹.۹۸ ثانیه در رده ششم قرار گرفت.
دونده ۳۱ ساله چینی گفت: هنوز در اوج دوران خودم نیستم و قطعا می توانم سریع تر از این بدوم و مطمئن هستم در آینده رکورد خودم را خواهم زد. اکنون رکورد آسیا با ۹.۸۳ در اختیار من است ولی این نهایت توان من نیست و خودم می دانم که بهتر از این هم می توانم باشم و حتم دارم در رویدادهای پیش رو این رکورد را می زنم. به دنبال درخشش در رقابت های قاره ای و جهانی هستم.
تاکایوشی یوشیوکا از ژاپن در بازیهای المپیک ۱۹۳۲ لس آنجلس اولین آسیایی بود که به فینال دو ۱۰۰ متر رسید و سو اکنون بعد از تقریبا یک قرن دومین آسیایی است که به این افتخار می رسد که نشان دهنده کار بزرگ او در توکیو است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما