سیاسی
ایرنا
۱۴۰۰/۰۸/۱۴ ۱۶:۳۵:۲۱
اعضای گرداننده گروه موسوم به " قیام سپید " در البرز دستگیر شدند
اعضای گرداننده گروه موسوم به " قیام سپید " در البرز دستگیر شدند
روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در اطلاعیه ای از بازداشت سرشاخه های تهدیدکننده امنیت مردم با عنوان جنبش قیام سپید(۱۴ آبان) خبر داد.
ایرنا

به گزارش روز جمعه روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در این اطلاعیه آمده است : شب گذشته تعدادی از سرشاخه های اصلی تهدیدکنندگان امنیت مردم و جامعه دریک عملیات غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز بازداشت شدند.
این افراد با عنوان جنبش قیام سپید با توزیع شب نامه هایی در کوچه و خیابان ها و فراخوان های متعدد و فریب برخی ساده لوحان و اجیر نمودن اراذل و اوباش ، برنامه ریزی گسترده ای برای برهم زدن امنیت و نظم عمومی جامعه و انجام عملیات خرابکارانه و به آشوب کشیدن استان و کشور را داشتند.

از ابتدای امر با هوشیاری نیروهای اطلاعاتی و امنیتی  تمامی اقدامات و حرکات این گروه در رصد اطلاعاتی قرار گرفت و در یک اقدام به موقع و انقلابی طی یک عملیات پیچیده  توسط سربازان گمنام امام زمان سپاه امام حسن مجتبی (ع) دستگیر و روانه زندان شدند .
در ادامه اطلاعیه با تاکید بر هوشیاری نیروهای امنیتی  آمده است: تمام عناصر وابسته به قیام سپید توسط جامعه اطلاعاتی استان شناسایی شده و تحرکات گروهک های معاند کاملا تحت رصد اطلاعاتی قرار دارد و خط قرمز فرزندان ملت و ولایت در سپاه امام حسن مجتبی (ع) امنیت مردم عزیز و جامعه می باشد و در حفظ آسایش و امنیت از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد .

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما