ورزشی
روزیاتو
۱۴۰۱/۰۱/۰۵ ۱۴:۰۰:۵۲
پایان کار اسطوره کشتی کج بعد از جراحی قلب
پایان کار اسطوره کشتی کج بعد از جراحی قلب
مایکل لوک (Paul Michael Lévesque) معروف به تریپل اچ اسطوره کشتی حرفه ای بعید است که پس از مشکلات قلبی و جراحی دوباره بتواند کشتی بگیرد. وی از آن زمان به ندرت دیده شده است.
روزیاتو

معاون اجرایی ورلد رسلینگ اینترتیمنت ( WWE) و قهرمان ۵۲ ساله سابق جهان، سال گذشته پس از یک عارضه قلبی تحت عمل جراحی قرار گرفت. طبق گفته دیو ملتزر از Wrestling Observer Radio، بعید به نظر می‌رسد طرفداران WWE بتوانند بازی او را دوباره در رینگ رقابت ها ببینند.
ملتزر هنگام صحبت در مورد بازگشت احتمالی رسلمنیا امسال در تگزاس، گفت: بازگشت تریپل اچ ایده وحشتناکی خواهد بود. وضعیت قلبی او… او نمی تواند. نمی خواهم بگویم هرگز، زیرا این ناعادلانه است. شاید او بتواند کاری انجام دهد، اما این یک ایده وحشتناک برای او خواهد بود و امسال این اتفاق نخواهد افتاد. هیچ راهی وجود ندارد.
آخرین مسابقه تلویزیونی او در WWE Super ShowDown 2019 در ورزشگاه شاه عبدالله ( King Abdullah Sports City)، جده، عربستان سعودی برگزار شد. در این بازی به مصاف دوست دیرینه رندی اورتون رفت اما مسابقه را باخت. اورتون آخرین حریف مناسب برای تریپل اچ خواهد بود تا به ۳۰ سال دوران حرفه ای خود در رینگ پایان دهد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما