فرهنگی
ایرنا
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ ۱۳:۲۶:۳۸
وزیر فرهنگ:
نام مرحوم پورازغدی در سپهر عدالتخواهی جاودانه می‌ماند
نام مرحوم پورازغدی در سپهر عدالتخواهی جاودانه می‌ماند
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیام تسلیت درگذشت حاج حیدر رحیم پور ازغدی از اساتید معارف اسلامی و اخلاق مشهد مقدس نوشت: آن مرحوم با حمایت بی لکنت و صریح از آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی، نام خود را در سپهر عدالتخواهی و انقلابی گری جاودانه ساخت.
ایرنا

در متن پیام محمدمهدی اسماعیلی آمده است: خبر درگذشت یکی از مبارزان راستین جبهه عدالت و از انقلابیون شهیر خطه خراسان، دوست دیرین رهبر حکیم انقلاب، پدر شهید، مرحوم حاج حیدر رحیم پور ازغدی موجب تاسف و تاثر عمیق گردید.

مرحوم حاج حیدر، با ایفای نقشی برجسته در جذب و تربیت جوانان مومن و انقلابی مشهد مقدس، نشر معارف اسلامی، حمایت بی لکنت و صریح  از آرمان های بلند انقلاب اسلامی، نام خود را در سپهر عدالتخواهی و انقلابی گری جاودانه ساخت و اطمینان دارم شما فرزندان خلف آن مرحوم و دیگر شاگردان، به حول قوه الهی راه استاد عزیز را ادامه خواهید داد.

وی در این پیام، ضمن عرض تسلیت به خاندان مکرم و عموم علاقه مندان، علو درجات و هم نشینی با اولیاء، شهدا و صلحا برای آن سفر کرده را از درگاه خداوند متعال آرزو کرد.

حاج حیدر رحیم‌پور ازغدی، از مبارزان و فعالان سیاسی دوران انقلاب نوزدهم شهریورماه، در سن ۸۹ سالگی بر اثر نارسایی قلبی درگذشت.

پیکر آن مرحوم پس از تشییع در رواق دارالحجه حرم امام رضا(ع) به خاک سپرده شد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما