ورزشی
ایسنا
۱۴۰۰/۰۸/۰۵ ۱۳:۱۴:۲۵
روایت FIBA از "غم بی‌پایان" بسکتبال ایران
روایت FIBA از "غم بی‌پایان" بسکتبال ایران
فدراسیون جهانی بسکتبال معتقد است که ایران با وجود صعود به کاپ آسیا و انتخابی جام‌جهانی، در غم باخت تاریخی به سوریه مانده است.
ایسنا

فدراسیون جهانی بسکتبال درباره حضور تیم ملی ایران در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۳ نوشت: رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۹ برای ایران بالا و پایین‌های خود را داشت اما در نهایت به صعود آن‌ها به المپیک ختم شد. ایران مانند یک دهه گذشته از جمله تیم‌های برتر آسیاست، بنابراین هدف آن‌ها هنوز کسب موفقیت در مسابقات پیش رو است.
اگر چه طبق پیش بینی‌ها ایران توانست در صدر گروه E انتخابی‌های کاپ آسیا و انتخابی جام جهانی قرار بگیرد اما کار آن‌ها سخت‌تر از چیزی بود که اکثر هواداران انتظار داشتند. اگر چه ایران در بیشتر بازی‌های خود به راحتی پیروز شود اما برای شکست دادن عربستان، در هر دو مسابقه کار سختی داشت.
FIBA در این گزارش خود با اشاره به باخت تاریخی تیم ملی مقابل سوریه نیز نوشت: با همه این موفقیت‌ها، آن‌ها همچنان در غم و ناراحتی باخت برابر سوریه بودند. به هر حال ایران توانست به رقابت‌های کاپ آسیا و مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۳ راه پیدا کند که فرصتی دوباره برای آن‌هاست تا قدرت خود را نشان دهد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما