اجتماعی
ایرنا
۱۴۰۱/۰۲/۲۸ ۱۱:۱۰:۳۴
گروگانگیری در ایلام پایان یافت | احتمال کشته و زخمی شدن ۹ نفر در این حادثه
گروگانگیری در ایلام پایان یافت | احتمال کشته و زخمی شدن ۹ نفر در این حادثه
گروگانگیری امروز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در ایلام دقایقی پیش پایان یافت اما تعداد کشته ها و زخمی های احتمالی این حادثه هنوز مشخص نیست.
ایرنا

 احتمال کشته و زخمی شدن چند نفر از کارکنان سازمان املاک و اموال بنیاد مستضعفان ایلام و همچنین فرد گروگانگیر در جریان این گروگانگیری وجود دارد.

هنوز تعداد احتمالی کشته ها و زخمی های این حادثه از سوی مسولان اعلام نشده است و پیگیری خبرنگار ایرنا از مسئولان مربوطه ادامه دارد.

ماجرا از این قرار است که یکی از مراجعان به اداره اموال و املاک بنیاد مستضعفان در ایلام با کارکنان این اداره مشاجره لفظی پیدا می‌‌کند.

سپس با برداشتن اسلحه از داخل خودروی شخصی‌اش اقدام به گروگانگیری و سپس تیراندازی به سمت کارکنان این اداره می‌نماید. که متأسفانه در این حادثه چند تن از کارکنان این اداره کشته و تعدادی نیز مجروح می‌شوند.

نیروهای امنیتی و نوپو (یگان ویژه) در محل حاضر شدند، حاضران از تیراندازی و حرکت آمبولانس ها به محل گروگانگیری خبر دادند.

سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام در محدوده مرکز این شهر واقع شده است.

تکمیلی | در این حادثه ۴ تن کشته و ۷ نفر مصدوم شدند

سردار القاصی مهر فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: در ماجرای صبح امروز گروگانگیری در  اداره اموال تملیکی بنیاد مستضعفان بحث گروگانگیری مطرح نبوده و انتقامجویی شخصی بوده است. کسانی که کشته یا مجروح شدند از کارمندان بوده اند و از ارباب رجوع نبودند. صبح امروز فردی در سازمان اموال و املاک بنیاد مستضعفان ایلام اقدام به گروگانگیری کرد. در جریان این حادثه ۴ تن کشته و ۷ نفر مصدوم شدند.

 بنیاد مستضعفان نیز اعلام کرد: انگیزه گروگانگیر از قتل هنوز مشخص نیست، اما گروگانگیر کارمند اخراج شده بنیاد مستضعفان نبوده و فقط از کار معلق شده که به زودی اطلاعات دقیق‌تر اعلام می‌شود.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما