ورزشی
باشگاه خبرنگاران جوان
۱۴۰۱/۰۷/۲۴ ۰۰:۱۳:۱۱
صحنه دلخراش در فوتبال ایتالیا
صحنه دلخراش در فوتبال ایتالیا
صحنه‌های دلخراش لگد کردن سر یک فوتبالیست مصدوم توسط یکی از بازیکنان حریف در لیگ سری B ایتالیا دنیای فوتبال را در شوک فرو برده است.
باشگاه خبرنگاران جوان

امشب در رقابت‌های لیگ سری B ایتالیا در دیدار دو تیم سیتادلا و اسپال تصاویر عجیبی مخابره شد که تماشای آن‌ها وحشتناک و غیر قابل باور بود.
دو تیم سیتادلا و اسپال امشب در این لیگ رقابتی حساس را برگزار کردند که برای هر دو تیم در میانه‌های جدول این لیگ اهمیت زیادی داشت. تنش از ابتدای مسابقه احساس می‌شد و در میانه‌های مسابقه سیتادلای میزبان شاهد اخراج دو بازیکن بود و مسابقه را ۹ نفره ادامه می‌داد.
اما در وقت‌های اضافه زمانی که عقربه‌های ساعت ورزشگاه دقیقه ۹۶ را نشان می‌دادسیمونه برانکا، کاپیتان سیتادلا، در حالیکه سالواتوره اسپوزیتو از اسپال مصدوم شده و روی زمین افتاده بود با کفش سر او را لگد کرد و تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد او استوک‌های کفشش را روی سر بازیکن مصدوم گذاشته و فشار می‌دهد.
در تصاویر مشخص بود که برانکا بعد از انجام این حرکت غیر جوانمردانه در حال لبخند زدن است. داور که متوجه صحنه شده بود او را با کارت قرمز جریمه کرد و در سوت خود به عنوان پایان بازی دمید. برانکا که می‌دانست بازیکنان اسپال از این حرکت او خشمگین هستند بلافاصله و به سرعت به سمت رختکن رفت تا از دسترس بازیکنان خشمگین حریف دور باشد.
این بازی اولین مسابقه‌ای بود که دانیله ده‌روسی، ستاره سابق ملی‌پوش ایتالیا، به عنوان سرمربی روی نیمکت اسپال نشسته بود. ده‌روسی که نمی‌توانست صحنه‌ای که دیده بود را باور کند با قیافه‌ای بهت‌زده در میانه زمین چمن دیده می‌شد که به رسیدگی تیم پزشکی به بازیکنان مصدوم تیمش نگاه می‌کرد.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما