ورزشی
فارس
۱۴۰۱/۰۴/۱۹ ۱۸:۱۱:۲۸
با آبروی فوتبال ایران بازی شد
با آبروی فوتبال ایران بازی شد
نامزد عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت:‌ برآیند فوتبال کشور در یک تا دو سال اخیر مثبت نبوده و به نوعی با آبروی این فوتبال بازی شد.
فارس

کیوان بابادی در مورد ثبت‌نام خود در انتخابات هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال برای تصدی پست نماینده باشگاه‌ها در هیأت رئیسه اظهار داشت: ابتدا به اهالی رسانه که همیشه پای کار هستند و حتی در روز عید قربان تعطیلی ندارند خسته نباشید می‌گویم و این عید را تبریک می‌گویم و برای همه مردم ایران آرزوی عاقبت به خیری می‌کنم. تصمیم گرفتم در انتخابات شرکت کنم زیرا اعتقاد دارم باید خون جدیدی به شریان فوتبال وارد شود. همیشه در فوتبال نیروهای جوان پای کار بودند و ان‌شاءالله بتوانیم فدراسیون جوان و پای کاری داشته باشیم.
وی در مورد اینکه چرا برای ریاست فدراسیون ثبت‌نام نکرده است گفت:‌به هر حال آدم‌های جوان و با تجربه‌تر و لایق‌تری از من حضور دارند و به خودم اجازه نمی‌دهم در حیطه ریاست فدراسیون بیایم. هر یک از این عزیزان جوان تحصیلکرده و با تجربه ریاست فدراسیون را بر عهده بگیرند انگار خود ما چنین مسؤولیتی گرفته‌ایم.
وی در مورد اینکه به جز خودت چه کسانی برای بر عهده پست نمایندگی باشگاه‌ها در هیأت رئیسه فوتبال ثبت‌نام کردند گفت:‌ از این موضوع اطلاعی ندارم اما برای عرض ادب و رخصت با هر مدیری تماس گرفتم ادعا کرد ثبت‌نام نمی‌کند. فکر می‌کنم باید مانند ترافیک تهران در روز آخر ثبت‌نام انتخابات فدراسیون فوتبال هم ترافیک داشته باشد.
بابادی در خصوص اینکه برای جانشینی مهرداد سراجی در هیأت رئیسه فدراسیون ثبت‌نام کرده که یکی از منتقدان اصلی میرشاد ماجدی و شهاب عزیزی‌خادم در یکسال و نیم اخیر بود اما در مجمع 10 خرداد فدراسیون برکنار شد توضیح داد:  اعتقاد دارم هر جایی کار شورایی و فنی انجام می‌شود اختلاف نظر باید وجود داشته باشد تا به شکوفایی و نتایج خوبی برسیم.با همفکری و همراه بودن دیگر می‌توان تعامل را آفرید. در این یکی دو سال خیلی برآیند خوبی برای فدراسیون فوتبال ندیدم و فکر می‌کنم با آبروی فوتبال کشورمان بازی شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان در خصوص انتخاب سیروس پورموسوی به عنوان سرمربی جدید استقلال خوزستان و برنامه‌های این باشگاه در فصل جدید لیگ یک توضیح داد: پورموسوی در 7 بازی آخر فصل گذشته به عنوان مدیر فنی کنار ما بود. با تصمیم هیأت مدیره و من قرار شد او سرمربی‌گری تیم را در فصل جدید بر عهده داشته باشد.عزم‌مان را جزم کردیم با تیم مقتدر در این دیدارها شرکت کرده. ابتدا اقتدار را به این می‌بینم که با بودجه‌ای مناسب تیم خوبی ببیندیم. فوتبال ایران باید به سمت خارج شدن از مسائل کذب برود. باید با تیمی واقعی عزم خود را برای صعود به لیگ برتر جذب کنیم.
وی در مورد اینکه تیم‌های این استان با توجه به طبیعت و ذات‌شان کم حاشیه نیستند و در این وضعیت به عنوان مدیر باشگاهی در خوزستان دلیل حواشی اخیر تیم ملی و ایجاد دودستگی را در این تیم را چه می‌داند پاسخ داد:‌ حرفه‌سازی و اخلاق حرفه‌ای را باید از باشگاه‌ها شروع کنیم. اولین نفری که مقصر است خود ما مدیران هستیم که بازیکن‌سالاری در فوتبال ایران بیداد می‌کند. بازیکن وظیفه و مسؤولیتی دارد و آن هم بازی کردن است. اینکه چه کسی سرمربی تیم ملی باشد یا چه کسی برود و بیاید خیلی به بازیکن مرتبط نیست  زیرا او باید به عنوان یک سرباز انجام وظیفه کند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما