اجتماعی
فارس
۱۴۰۱/۰۳/۱۸ ۰۸:۴۰:۱۶
قطار مشهد به یزد از ریل خارج شد | 10 کشته و 50 مصدوم طی این حادثه + تصاویر
قطار مشهد به یزد از ریل خارج شد | 10 کشته و 50 مصدوم طی این حادثه + تصاویر
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی گفت: بامداد امروز قطار مسافربری مشهد به یزد از ریل خارج شد و تا کنون شش تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده اند. هم‌اکنون این حادثه 10 کشته و 50 مصدوم داشته که 15 نفر از مصدومان حالشان وخیم است.
فارس

محمدرضا رضایی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند، اظهار داشت: متأسفانه در ساعت ۵:۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه هجدهم خرداد ماه قطار مسافربری در کیلومتر ۵۰ طبس به یزد (ایستگاه مزینو) از ریل خارج شد.

وی بیان داشت: ۴ تیم امدادی از هلال‌احمر (یک تیم از پایگاه مسجد شکر، یک تیم از پایگاه دیهوک و دو تیم پشتیبان از شعبه طبس) به محل حادثه اعزام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خراسان‌جنوبی با بیان اینکه طبق آخرین آمار دریافتی این حادثه 10 کشته و 50 مصدوم برجای گذاشته است و حال 15 نفر وخیم است، اضافه کرد: احتمال افزایش فوتی‌های این حادثه وجود دارد.

وی با بیان اینکه قطار مسافربری مشهد-یزد ۴۳۰ مسافر داشت،‌گفت: مصدومان بدحال به مراکز درمانی اعزام شدند و بقیه مصدومان به صورت سرپایی در محل حادثه درمان شدند. همچنین انتقال مصدومان به ۲ صورت زمینی و هوایی در حال انجام است و دیگر مسافران قطار از طریق اتوبوس به مشهد اعزام می‌شوند.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما