سیاسی
ایرنا
۱۴۰۱/۰۸/۲۲ ۱۸:۱۲:۰۵
دیدار نماینده رهبر انقلاب با خانواده شهدا و مجروحان حادثه اخیر زاهدان
دیدار نماینده رهبر انقلاب با خانواده شهدا و مجروحان حادثه اخیر زاهدان
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی و رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه گفت: شهدای مدافع امنیت کشور برای حفظ کیان ایران اسلامی از تمام هستی خود یعنی جانشان گذشتند تا ما در امنیت باشیم.
ایرنا

حجت الاسلام محمد جواد حاج علی اکبری شامگاه یکشنبه در دیدار با خانواده شهدا و مجروحان حادثه اخیر زاهدان اظهارداشت: جریان شهید و شهادت به بخشی از فرهنگ جامعه تبدیل شده است.
نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهارداشت: در جریان شکل‌گیری انقلاب اسلامی، پیروزی آن و سپس در دوران دفاع مقدس شهدا هر جا که لازم بود از میهن و ارزش‌های اسلامی دفاع کردند.
حجت الاسلام حاج علی اکبری گفت: شهدای ما برای دفاع از میهن اسلامی و این مرز و بوم از هستی و جانشان را فدا کردند.
وی بیان کرد: خانواده شهدا اگر به صراط و راه شهدا پایدار و ادامه دهنده راه امام(ره) باشند، قطعا در روز قیامت بر سر یک سفره متنعم خواهند شد.
رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه تصریح کرد: شهید دارای مقام شفاعت و در نزد خداوند متعال دارای جایگاه رفیعی است.

عبدالحمید اسماعیل زهی امام جماعت مسجد مکی زاهدان روز یکشنبه در جریان سفر حجت الاسلام حاج علی اکبری نماینده رهبر انقلاب به سیستان و بلوچستان با ایشان دیدار کرد.
در این دیدار که نماینده ولی فقیه در سیستان بلوچستان و برخی علما و اساتید اهل سنت نیز حضور داشتند، در مورد حوادث اخیر بحث و تبادل نظر شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدجواد حاج علی اکبری امروز یکشنبه به همراه هیاتی بلندپایه به نمایندگی از رهبری معظم انقلاب اسلامی به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
حاج علی اکبری  قرار است تدابیر عالی رهبر انقلاب برای حل مشکلات سیستان و بلوچستان را با  بزرگان استان و گروه‌های مختلف در میان بگذارد.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما