اجتماعی
ایرنا
۱۴۰۱/۰۸/۰۵ ۱۷:۲۴:۳۵
فرود اضطراری پرواز تاشکند - دبی در شیراز
فرود اضطراری پرواز تاشکند - دبی در شیراز
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس گفت: یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی پنجشنبه در شیراز فرود اضطراری داشت.
ایرنا

اسماعیل محبی پور افزود: این پرواز  در حال عبور از فضای هوایی ایران بود، با اعلام وخامت حال خلبان درخواست فرود اضطراری در فرودگاه بین‌المللی شهید دستغیب شیراز کرد.

وی اظهار داشت:عوامل این پرواز با توجه به الزام تغییر کادر پرواز، درخواست کروی پروازی جدید از دبی کردند و  در نتبجه، بنا شد مسافران به بخش ترانزیت فرودگاه منتقل شوند.

غلامرضا کریم‌آقایی مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در شیراز، اظهار داشت: ساعت 6 صبح امروز پنجشنبه پنجم آبان‌ماه یک فروند هواپیمای مسافربری شرکت فلای دبی از مبداء تاشکند به دبی در فرودگاه شیراز فرود اضطراری داشت.

وی گفت: این هواپیما که پرواز فلای دبی، بویینگ 737 سری 800 بود با اعلام اضطراری به دلیل بیهوشی خلبان اول در این فرودگاه به زمین نشست.

مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس با بیان اینکه پس از آمدن خلبان دیگر از دبی به شیراز، این هواپیما ساعت 16 پس از جایگزین کردن کروی پرواز توسط شرکت فلای دبی فرودگاه شیراز را ترک و پرواز کرد.

این در حالی است که یک شاهد عینی در فرودگاه شیراز به خبرنگار ایرنا گفت: پس از فرود در کمال تعجب وضعیت خلبان مساعد بود! لذا قصد ادامه مسیر را داشت که با توجه به مقررات بین المللی اجازه پرواز داده نشد.
وی اظهار داشت: مسیر این هواپیما در ۱۲ ساعت گذشته اربیل- تل آویو- تاشکند بوده است.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما