بین الملل
تسنیم
۱۴۰۱/۰۴/۲۷ ۱۱:۲۸:۰۳
سفر غیرقانونی فرمانده سنتکام آمریکا به سوریه
سفر غیرقانونی فرمانده سنتکام آمریکا به سوریه
فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا قبل از سفر به فلسطین اشغالی، وارد اراضی اشغال شده سوریه توسط نیروهای آمریکا شد و با این نیروها دیدار کرد.
تسنیم

منابع آگاه در منطقه و نزدیک به مخالفان دولت سوریه گفتند که «مایکل کوریلا»، فرمانده ستاد مرکزی ارتش آمریکا در غرب آسیا (سنتکام) قبل از عزیمت به اراضی اشغالی فلسطین و دیدار با مقامات امنیتی صهیونیست، به منطقه اشغالی «التنف» در شرق سوریه رفته و با نیروهای آمریکایی اشغالگر در آنجا دیدار کرده است.

منطقه التنف در مثلث مرزی سوریه، اردن و عراق دارد و نیروهای آمریکایی سال‌هاست که به بهانه مقابله با داعش این منطقه را اشغال کرده و در آنجا پایگاه احداث کرده‌اند.

وب سایت عبری «والا» دیروز یکشنبه گزارش داد که مایکل کوریلا برای دومین بار از زمان تصدی این منصب وارد اراضی اشغالی فلسطین شد و قرار است با مقامات صهیونیست دیدار کند.

او دیروز وارد اراضی اشغالی فلسطین شد و با آویو کوخاوی، رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل و بنی گانتس، وزیر جنگ این رژیم دیدار و گفت‌وگو کرده است.

صفحه سنتکام در توییتری با تأیید این خبر نوشت که ژنرال مایکل کوریلا یکی از شاخه‌های نیروهای رزمی آمریکا در «خاورمیانه» در التنف سوریه و مقر موسوم به «ارتش تکاور انقلاب» دیدن کرده است.

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما