ورزشی
آخرین خبر
۱۴۰۱/۰۵/۰۹ ۱۲:۳۲:۲۶
تصمیم مهم کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای مردودی ها
تصمیم مهم کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای مردودی ها
کمیته داوران فدراسیون فوتبال برای ارتقای سطح فنی و کیفی داوران و ناظران از روز جمعه کلاس های دانش آفزایی را با مدرس اسپانیایی برگزار کرد و در این دوره از کلاس ها تست امادگی جسمانی از داوران هم گرفته شد.
آخرین خبر

پیش از این قرار بود 100 داور به این دوره از کلاس ها دعوت شوند اما طبق معمول فشار هیات ها و اداره کل های ورزش استانها باعث شد تا این تعداد به 145 داور برسد. 

نکته جالب توجه در تست های گرفته شده مردودی 54 داور و کمک داور بوده که در بین این نفرات نام های مطرحی هم بوده اند. از اشکان خورشیدی،محمد حسین زاهدی فرد، علی صفایی و مهدی سید علی گرفته تا حتی داماد خداداد افشاریان رئیس کمیته داوران. 

در چند روز گذشته مباحثی مطرح بوده که قرار است از داوران مردودی تست دوباره گرفته شود و یا با بازبینی فیلم برخی از آنها دوباره قبول شوند اما پیگیری های خبرنگار آخرین خبر گواه این است که کمیته داوران بعد از جلسه ای که روز گذشته داشته اند به این نتیجه رسیده اند که تمامی داوران مردودی در تست در نیم فصل اول مجوز قضلاوت کردن نخواهند گرفت و مجددا برای نیم فصل دوم باید خود را برای تست دوباره آماده کنند. 

تصمیم کمیته داوران می تواند زمینه ساز حضور داوران آماده تر و جویای نام تر باشد تا خود را به فدراسیون فوتبال و جامعه فوتبالی تحمیل کنند. 

این تصمیم کمیته داوران در حالی گرفته شده که گفته می شود برخی از هیات های فوتبال و اداره کل های ورزشی استان ها در حال فشار به کمیته داوران هستند که از برخی داوران تست مجدد گرفته شود. 

 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما