سیاسی
برنا
۱۴۰۰/۰۶/۱۹ ۱۱:۵۶:۱۹
نظر بانوي اصولگرا درباره نقش رئيسي و دولت در عملي کردن بيانيه گام دوم انقلاب
نظر بانوي اصولگرا درباره نقش رئيسي و دولت در عملي کردن بيانيه گام دوم انقلاب
يک چهره سياسي اصولگرا گفت: آقاي رئيسي قطعا با شعارهايي که دادند و با توجه به تواني که دارند و اعضاي دولتي که انتخاب کردند مي توانند در عملي کردن بيانيه گام دوم تاثيرگذار باشند.
برنا

«لاله افتخاري»، چهره سياسي اصولگرا، در گفت و گو با برنا اظهار کرد: بيانيه گام دوم دقيقا منشور بخش دوم انقلاب پس از گذشت چهل سال است و در حقيقت اين بيانيه در آينده کشور وجهت دهي بسيار تاثيرگذار است و همه منافع نظام را مشخص مي کند و اين نقش مهم را به عهده دارد.
 
او افزود: آقاي رئيسي قطعا با شعارهايي که دادند و با توجه به تواني که دارند و اعضاي دولتي که انتخاب کردند مي توانند در عملي کردن بيانيه گام دوم تاثيرگذار باشند.

افتخاري تاکيد کرد: در جهت انجام و تحقق اين بيانيه بايد از نيروهاي متخصص و مختلف هم استفاده کنند تا بتوانند در اين راه توفيق بيشتري داشته باشند. 

او افزود: وزارتخانه ها بسيار مي توانند نقش آفريني کنند آنها در حقيقت از طريق دولت و با استفاده از ظرفيت هاي مردمي مي توانند برنامه ريزي هاي خوبي داشته باشند و طرح هاي مردم را بگيرند و از ظرفيت هاي آنها استفاده کنند و بخشي از کارهاي رسالت خودشان را در راستاي عمل به بيانيه برون سپاري کنند تا ان شاالله بتوانند به نتايج خوبي برسند. 

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما