اجتماعی
برترین ها
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۱:۱۱:۳۱
ماجرای لاتی که اینستاگرام را دوست دارد
ماجرای لاتی که اینستاگرام را دوست دارد
جزو اراذل و اوباشی بود که به‌عنوان نوچه در دهه هشتاد فعالیت می‌کرد. از ابتدای دهه نود برای خودش اسم و رسمی به پا کرد، بیش‌از پانزده سال سابقه کیفری دارد و اولین‌بار به‌علت درگیری در سال ۷۷ به زندان افتاد.
برترین ها

انواع و اقسام جرایم را انجام داده‌ است و بزرگ‌ترین عشق زندگی‌اش این است که در ملأ عام یا دعوا راه بیندازد یا در فضای مجازی و در پشت دوربین گنده‌گویی کند. از او به‌عنوان یکی از لات‌های مجازی اخیر نام‌برده می‌شود.

برای برخی از اهالی محله بی‌سیم، میدان خراسان و هفده شهریور شناخته‌شده بود، چرا که هرازگاهی در آن محل عربده‌کشی می‌کرد و با قمه به جان دیگری می‌افتاد.

گاهی با دوستانش دعوا می‌کرد و گاهی با دوستانش گروهی به سراغ اراذل محلات دیگر تهران می‌رفتند. او در شمال کشور هم با مأموران پلیس درگیر شد که به دلیل همین درگیری چندسالی را در زندان ساری به سر برد.

"صمد"معروف به "صمد کرده" یکی از اراذل‌ و اوباشی است که وقتی سال ۹۳ بعد از ده‌ها مورد شرارت در محله خراسان، بی‌سیم و هفده شهریور چرخانده شد بیشتر برای خود اسم و رسمی پیدا کرد.

او یکی از  اوباشی  است که در سطح شهر شرارت‌های بسیاری را انجام داده ، به صورتی که چند بار به‌علت تشکیل باند اراذل‌ و اوباش، قدرت‌نمایی با سلاح سرد، تجاوز به عنف، زورگیری و حمل اسلحه، نگهداری مخدر شیشه و همچنین ایراد عمدی ضرب‌وجرح به  شهروندان راهی زندان شده است.

صمد در زندان نیز دست از این قدرت‌نمایی‌ها برنداشته و برای خود باندی را در زندان تشکیل داده بود تا به‌عنوان بزرگ زندان هم به او احترام بگذارند.

درگیری در قهوه خانه 
صمد کرده در اواسط دهه نود با ورود به یک قهوه‌خانه با فردی به نام یزدان درگیر شده و پس‌ از کوبیدن شیشه قلیان بر سر پسر جوان او را بیهوش می‌کند، انتشار این فیلم در فضای مجازی سروصدای زیادی به پا کرد و بسیاری که به‌دنبال داستان‌های اراذل‌واوباش بودند از صمد کرده خوش‌شان آمد.

زمانی‌که او در فضای مجازی بزرگ شد و طرفداران اینستاگرامی پیدا کرد موقع مرگ وحید مرادی بود. صمد با لایو‌هایی که می‌گذاشت مخصوصاً با فردی به نام "سید آبی‌پوش" و صحبت‌هایی که در آن لایو‌ها می‌کرد برای خود در اینستاگرام هم طرفداران بیشتری پیدا کرد. البته همین لایو‌های اینستاگرام باعث شد تعدادی به او بتازند و از رفتار و حرف‌هایش گلایه کنند.

این شرور در سال ۸۴ نیز چند بار به جرم ورود و خروج غیرقانونی از مرز بازداشت شده بود.

به‌نظر می‌رسد هرجا شرارتی باشد یا جایی برای عرض‌اندام "صمدکرده" در آن‌جا حضور خواهد داشت.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما