ورزشی
ایسنا
۱۴۰۱/۰۵/۰۸ ۰۸:۵۰:۱۲
تماس یوونتوس با بارسلونا برای جذب دپای
تماس یوونتوس با بارسلونا برای جذب دپای
باشگاه یوونتوس نخستین پیشنهاد خود را به بارسلونا برای جذب ممفس دپای ارائه داده است.
ایسنا

 بارسلونا در فصل نقل و انتقالاتی تابستانی هزینه زیادی برای جذب بازیکن کرده، این درحالی است که تاکنون بازیکن شاخصی از تیم جدا نشده است.
آبی اناری‌ها برای رعایت کردن قوانین مالی لالیگا باید از یک طرف دستمزد بازیکنان را کاهش دهند و از طرف دیگر هم ستاره‌های خود را بفروشند.
قرار بود که فرانکی دی یانگ برای ایجاد توازن مالی از بارسلونا جدا و راهی شیاطین سرخ شود اما ظاهرا این هافبک هلندی علاقه‌ای به جدایی ندارد.
ممفیس دپای یکی دیگر از بازیکنانی که سران آبی اناری‌ها امیدوار به فروش او در فصل نقل و انتقالات تابستانی هستند. یوونتوس مشتری جدی این مهاجم هلندی است و نخستین پیشنهاد مالی خود را به بارسلونا برای جذب این بازیکن ارائه داده است.
بارسلونا با جذب ستاره‌های جدیدی مثل لواندوفسکی و رافینیا در خط حمله با ترافیک بازیکن مواجه شده است، به طوری که دپای شانس بسیار کمی برای حضور در ترکیب اصلی دارد و این باعث شده تا احتمال جدایی او در تابستان زیاد باشد.
رونالد کومان سرمربی سابق بارسلونا علاقه زیادی به سبک بازی دپای داشت و او را در تابستان سال قبل جذب کرد. او تا سال 2023 با آبی اناری ها قرارداد دارد و به نظر می سد که راهی یوونتوس خواهد شد البته او از لیگ برتر انگلیس هم پیشنهاد دارد و باید دید که در نهایت خود او چه تصمیمی خواهد گرفت.

صفحه اصلی خبر اجتماعی اقتصادی سیاسی بین الملل فرهنگی ورزشی ارتباط با ما